0

ضرورت حفظ وحدت بین مدیران دستگاه های اجرایی و دستگاه قضا در قم

ضرورت حفظ وحدت بین مدیران دستگاه های اجرایی و دستگاه قضا در قم
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم در سخنانی گفت: فرصت‌های خدمتگذاری به سرعت می‌گذرد و باید در دوره جدید مدیریت دادگستری استان قم ریل گذاری ها در مسیر خدمت رسانی مطلوب به مردم در عرصه‌های مختلف قضائی، اجتماعی و فرهنگی دنبال شود.

معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: امروز شاهد تجاوزها و جنایات رژیم اشغالگر قدس هستیم و جهان نظاره گر این فجایع است و بلکه از این جنایت‌ها حمایت هم می‌کند و هر روز شاهد کشتار کودکان و زنان و مردان مردم مظلوم غزه و لبنان هستیم.

حجت الاسلام خلیلی افزود: رفتارهای رژیم اشغالگر قدس در چهارچوب انسانیت نمی گنجد و این رژیم همه مرزهای تجاوز را دردیده و سید بزرگی همانند سید حسن نصرالله را از ما گرفته است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند در این شرایط نیاز است اتحاد و انسجام خود را بیش از پیش حفظ دهیم و فلسفه امامت و ولایت ایجاد الفت و اتحاد بین مردم است و با این اتحاد می‌شود در برابر دشمن جانی پیروز شد و تفرقه ما را از فلسفه امامت دور می‌کند.

معاون اول رئیس قوه قضائیه در ادامه با بیان اینکه امروز وحدت نیاز اساسی استان قم است افزود: وحدت بین مسؤولان قضائی و اجرایی در این شرایط در استان قم در سطح بالایی وجود دارد و اگر امروز شاهد پیشرفت و توسعه در قم هستیم مرهون اتحاد در بین دستگاه‌های مختلف هستیم و ایجاد الفت در بین کارکنان و قضات دستگاه قضا نیز باید بیش از سایر دستگاه‌ها باشد.

حجت الاسلام خلیلی ابراز کرد: باید فضا را برای ارتباط با مردم گسترده کنیم و پیوندها با مردم را افزایش دهیم تا خدمت رسانی به جامعه افزایش یابد.

وی تاکید کرد: امروز برای خدمات بی شمارتر به مردم، نیازمند انسجام و اتحاد بیشتری هستیم و در طی مدیریت حجت الاسلام مظفری شاهد ارائه خدمات خوبی از سوی دستگاه قضائی در استان قم به مردم بودیم.

حجت الاسلام خلیلی بیان کرد: تجارب گرانسنگ مدیران به خصوص حجت الاسلام مظفری در فرصت‌های دیگر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و فردی که جایگزین می‌شود نیز باید چهره شناخته شده ای باشد که البته همین گونه نیز بوده است.

وی ابراز کرد: همدلی و همدل کردن بین مدیران و خادمان ملت در راستای تحقق عدالت از ویژگی‌های حجت الاسلام موسوی رئیس کل جدید دادگستری استان قم است.

معاون اول رئیس قوه قضائیه ادامه داد: قم دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی است که می‌طلبد شیوه نوینی برای مدیریت عرصه قضائی را دنبال کرد.

وی تاکید کرد: ارتباط با مراجع عظام تقلید باید در دستور کار باشد و نصایح آنان مورد توجه مسؤولان قضائی قرار گیرد و به کار گرفته شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *