0

بخش مهمی از توفیقات استان زنجان با حمایت آیت‌الله خاتمی بوده است

بخش مهمی از توفیقات استان زنجان با حمایت آیت‌الله خاتمی بوده است
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی صبح جمعه در جلسه شورای اداری استان زنجان که اختصاص به آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان داشت و در سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه اگر استان در سال‌های اخیر به توسعه و توفیقات روزافزونی دست یافته، به برکت حضور آیت‌الله خاتمی بوده است، افزود: برای ایشان آرزوی توفیق در همه امور را داریم.

وی ضمن قدردانی از حضور سیزده ساله آیت‌الله خاتمی به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان و خوش‌آمدگویی به حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی به عنوان امام جمعه جدید زنجان، اظهار کرد: گرفتن مسئولیت از مقام معظم رهبری، یکی از مقدس‌ترین و پرافتخارترین لحظات زندگی یک انسان است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه به همان اندازه که اخذ مسئولیت از رهبر معظم انقلاب، افتخار بزرگی است، به همان میزان نیز مسئولیت بسیار سنگینی است، ادامه داد: در طول سه سال گذشته تلاش کردیم تا سیره مقام معظم رهبری را در همه امور سرلوحه کارها قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه بخش‌های مختلف، اصطکاک زیادی از سوی دستگاه‌های مختلف صرف می‌شود که این یک مشکل و دغدغه است، خاطرنشان کرد: بی‌تردید فراتر از دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های بین دستگاهی را نیز داریم که در حکمرانی تأثیرگذار هستند.

افشارچی با یادآوری اینکه کاهش نرخ بیکاری و نیز افزایش نرخ مشارکت مردم استان با نرخ ۵۲ درصد و قرار گرفتن در جایگاه نخست کشوری، از توفیقاتی است که طی سه سال گذشته به آن دست یافته‌ایم، عنوان کرد: علاوه بر این استان زنجان توانست برای اولین‌بار به درآمد به متوسط کشوری برسد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *