0

فرایند شناسایی استعدادهای برتر حوزوی تغییر کرد

فرایند شناسایی استعدادهای برتر حوزوی تغییر کرد
بازدید 11

حجت‌الاسلام محمدمهدی راستگو در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قبل از تصمیم کمیسیون هیأت امنای مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه، استعدادهای برتر حوزوی پس از اعلام فراخوان، به سایت مراجعه و ثبت نام می‌کردن.

وی افزود: اکنون علاوه بر مراجعه استعدادهای برتر حوزوی به سایت، نهادهای حوزوی و تبلیغی هم می‌توانند استعدادهای برتر را معرفی کنند.

وی تصریح کرد: طبق مصوبه جدید، معاونت‌های حوزه‌های علمیه و در عرصه تبلیغ، نهادهای تبلیغی همچون معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، معاونت ارتباطات و بین الملل حوزه‌های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی می‌توانند استعدادهای برتر را معرفی کنند.

حجت‌الاسلام راستگو با ذکر برخی شرایط انتخاب طلبه‌های استعداد برتر در عرصه تبلیغ اظهار کرد: طلبه‌هایی که در عرصه تبلیغی در چهار سال اخیر ۱۰۰ روز (ویژه طلاب سطح دو) و ۱۲۰ روز (ویژه طلاب سطوح سه و چهار) فعالیت تبلیغی داشته باشند، پرونده آنها به عنوان متقاضی استعداد برتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته معاون امور نخبگان مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه، بررسی پرونده و مصاحبه با طلبه‌های متقاضی استعداد برتر در حوزه تبلیغ با همکاری نهادهای تبلیغی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: تاکنون سه مجموعه تبلیغی همچون معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه، دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی تعدادی از طلبه‌های فعال در عرصه تبلیغ را به مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه معرفی کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *