0

تکریم پرستاران بازنشسته نباید مورد غفلت قرار بگیرد

تکریم پرستاران بازنشسته نباید مورد غفلت قرار بگیرد
بازدید 13

رئیس کل سازمان نظام پرستاری در جلسه با اعضای کانون بازنشستگان پرستاری بر اهمیت تکریم و رفع مشکلات پرستاران بازنشسته تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری جلسه اعضای کانون بازنشستگان پرستاری با دکتر احمد نجاتیان، رئیس کل و مسعود فاطمی معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری برگزار شد.

در این جلسه اعضای کانون بازنشستگان پرستاری با ارائه گزارشی از فعالیت ها و خدماتی که به پرستاران بازنشسته ارائه می کنند مانند خدمات پایش سلامت به تشریح مشکلات و مسائل پرستاران بازنشسته از جمله نیازمندی های آنان به خدمات رفاهی پرداختند.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری نیز در این جلسه گفت: تکریم و حفظ شأن و منزلت پرستاران بازنشسته برای سازمان نظام پرستاری اهمیت زیادی دارد و این سازمان از هر تلاشی برای حفظ تکریم و تامین رفاهیات و نیازهای پرستاران بازنشسته کوتاهی نمی کند.

وی گفت: پیشکسوتان و پرستاران بازنشسته برای همه اعضای جامعه و به خصوص سازمان نظام پرستاری محترم و ارجمند هستند و ما وظیفه داریم به این عزیزان خدمت رسانی کنیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *