0

کانون‌های مساجد بازوی توانمند اداره ارشاد اسلامی ساوه هستند

کانون‌های مساجد بازوی توانمند اداره ارشاد اسلامی ساوه هستند
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جوانمرد عصر دوشنبه در دیدار با کارکنان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ساوه اظهار کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عنوان فعالان فرهنگی آتش به اختیار جبهه انقلاب هستند که با اقدامات و فعالیت‌های قابل توجه خود توانسته‌اند در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی نظام بویژه فرهنگ دینی گام بردارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه, ریشه عمده آسیب‌های اجتماعی را تضعیف باورهای دینی دانسته و بر هدفگذاری برنامه‌های فرهنگی بویژه برنامه‌های مساجد در راستای تقویت باورهای دینی تاکید کرد.

جوانمرد اجرای برنامه‌های جذاب برای نوجوانان و جوانان در مساجد با بهره گیری از ظرفیت هنرمندان رشته‌های مختلف را گره‌گشا دانست و افزود: مساجد باید به محلی برای برگزاری بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌های اجتماعی عمومی تبدیل شوند.

وی هماهنگی ارکان مساجد متشکل از کانون‌های مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و هیأت امنا مساجد با محوریت و رهبری امامان جماعت را مهمترین و مؤثرترین راهکار برای رونق بیشتر مساجد دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: کانون‌های مساجد بازوی توانمند ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و از همه فعالان فرهنگی مساجد انتظار می‌رود تا این ارگان فرهنگی را در پیشبرد اهداف فرهنگی نظام و انقلاب یاری کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *