0

جدال مدعیان لیگ برای صدرنشینی/ شهداب به دنبال فرار از قعر جدول

جدال مدعیان لیگ برای صدرنشینی/ شهداب به دنبال فرار از قعر جدول
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران از فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، تهران، رفسنجان و مشهد پیگیری می‌شود.

در مشهد دو تیم سپهر صدرای مشهد و صنعتگران امید با دو سرمربی مشهدی به مصاف هم می‌روند؛ تیم سپهر صدرا در حال حاضر با کسب یک پیروزی و چهار امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد و تیم صنعتگران امید هم با کسب سه پیروزی و ۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد. شاگردان حسینی در تیم سپهر صدرای مشهد با توجه به پیروزی که در بازی قبل به دست آوردند با انگیزه به مصاف تیم صنعتگران خواهند رفت و تیم صنعتگران هم به دنبال کسب چهارمین برد و صدرنشینی در این رقابت‌ها است.

در اصفهان دو تیم گیتی پسند و شهرداری ارومیه به مصاف هم می‌روند، شاگردان عقیلی در تیم اصفهان با کسب سه برد و هشت امتیاز و قرار گرفتن در رتبه سوم جدول یکی از مدعیان صدرنشینی هستند و در این دیدار خانگی به دنبال پیروزی مقابل شهرداری ارومیه هستند. شاگردان علیزاده در تیم ارومیه در بازی قبلی استراحت داشتند و در این بازی با تمام توان به میدان خواهند آمد، آن‌ها با کسب دو پیروزی و قرار گرفتن در جایگاه هفتم به دنبال سومین پیروزی خود هستند. اما با توجه به شرایط میزبانی گیتی پسند بهترین فرصت برای صدرنشینی و کسب چهارمین برد را دارد.

در دیگر بازی این هفته شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف سایپا می‌روند؛ تیم فولاد سیرجان با کسب دو پیروزی و هفت امتیاز هم اکنون در جایگاه چهارم قرار دارد و در صورت شکست گیتی پسند و صنعتگران امید، تیم فولاد سیرجان که یکی از مدعیان است می‌تواند به صدر جدول بیاید. در آن طرف میدان تیم سایپا که بازی قبل خود را با نتیجه سه بر صفر شکست خورده بود و تنها با یک برد و کسب چهار امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد به دنبال پیروزی است که البته کار سختی هم پیش رو دارد.

جدال تیم پیکان و چادرملو اردکان هم در این هفته حساسیت زیادی دارد؛ چرا که تیم چادرملو اردکان با کسب دو پیروزی و ۵ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و تیم پیکان هم تنها با یک برد و کسب پنج امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. فاتح جدال این هفته دو تیم شرایط بهتری در جدول پیدا می‌کند و باید دید کدام تیم در نهایت برنده میدان خواهد شد. شاگردان اکبری در تیم پیکان در بازی قبل دست به شگفتی زدند و توانستند تیم صدرنشین طبیعت را شکست دهند، اما جدال با تیم پرطرفدار چادرملو آن هم در اردکان کار راحتی نیست.

دیگر بازی این هفته جدال دو تیم شهداب یزد و پاس گرگان است؛ تیم شهداب یزد نایب قهرمان آسیا ۲۰۲۴ و لیگ برتر سال گذشته این روزها شرایط خوبی ندارد و در بازی قبل هم در یک دیدار خانگی شکست خورد، شاگردان محمدی راد هم اکنون با کسب تنها یک برد و دو امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد و با کوچک‌ترین اشتباه به قعر جدول می‌رود و شرایط تیم بحرانی‌تر می‌شود. از سوی دیگر پاس با بازیکنان جوان خود عملکرد نسبتاً خوبی تاکنون داشته و با دو برد و هفت امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و بازی خانگی فرصتی مناسب برای بهبود جایگاه‌شان خواهد بود.

آخرین مسابقه این هفته جدال مس رفسنجان و مهرگان نور است؛ شاگردان تندروان برای فرار از قعر جدول نیاز به پیروزی مقابل این تیم دارند. مهرگان نور مقابل تیم پاس گرگان در هفته قبل طولانی‌ترین بازی فصل را ثبت کرد و در تلاش است تا باخت هفته قبل خود را جبران کند، اما کار سختی مقابل میزبان خواهد داشت. دو تیم از مشهد و نور راهی رفسنجان می‌شوند و با توجه به فاصله کم بین هفته چهارم و پنجم، فرصت زیادی برای ریکاوری نداشتند.

برنامه کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

* چادرملو اردکان – پیکان تهران
* پاس گرگان – شهداب یزد
* سایپا تهران – فولاد سیرجان ایرانیان
* مس رفسنجان – مهرگان نور
* سپهر صدرا مشهد – صنعتگران امید
* گیتی‌پسند اصفهان – شهرداری ارومیه؛ ساعت ۱۶:۱۵

بازی‌های این هفته به صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *