0

مجتمع گردشگری با سرمایه ۱۵ هزار میلیاردی در کلاردشت احداث می شود

مجتمع گردشگری با سرمایه ۱۵ هزار میلیاردی در کلاردشت احداث می شود
بازدید 9

حسن خیریان پور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه جهش تولید با سرمایه گذاری بیشتر و بهتر حاصل می‌شود، گفت: اگر به رشد اقتصادی نیاز داریم باید به این حوزه توجه شود از این رو برنامه عملیاتی رشد اقتصادی در استان تهیه و ابلاغ شده است.

وی با اظهار اینکه یک فصل از برنامه هفتم توسعه اقتصادی به رشد اقتصادی اختصاص پیدا کرد، افزود: برای رشد اقتصادی نیازمند ارتقای بهره وری و توسعه سرمایه گذاری داریم.

وی با عنوان اینکه مازندران نقش بسیار مهمی در تولید محصولات کشاورزی دارد، گفت: سالانه ۷.۵ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود که علاوه بر تأمین نیاز کشور و استان، صادرات محور است.

خیریان پور با بیان اینکه امسال ۹۶۱ هزار تن انواع کالاها از مبدا گمرکات استان به کشورهای هدف صادر شد، ارزش آن را ۱۷۳ میلیون دلار ذکر کرد و گفت: از نظر وزنی ۲۵ درصد و از نظر ارزش ۱۴ درصد افزایش داشته است.

معاون استاندار مازندران فعال سازی دیپلماسی اقتصادی و ارتقای ترانزیت را از جمله برنامه‌های استان مازندران بیان کرد و با اشاره به برداشت نارنگی و صادرات آن گفت: برداشت مرکبات از نیمه آبان ماه صورت می‌گیرد.

وی با عنوان اینکه برداشت کیوی از مهرماه شروع شده است، گفت: بخش عمده‌ای محصول کیوی کشور در استان مازندران تولید می‌شود.

وی با اشاره به نقش سرمایه گذاری برای جهش تولید گفت: یک مجتمع گردشگری و تله کابین در منطقه کلاردشت اجرا می‌شود که ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان خواهد داشت.

خیریان پور گفت: این مجتمع شامل تله کابین، هتل و مجموعه گردشگری است که اشتغال زیادی به همراه خواهد داشت.

کد خبر 6265883

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *