0

پیشرفت ۹۰ درصدی برخی واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن قم

پیشرفت ۹۰ درصدی برخی واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن قم
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، وحید وزیری راد ظهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برخی بلوک‌ها و واحدهای نهضت ملی مسکن در استان قم ۹۰ درصد پیشرفت داشته‌اند و ۱۲ تعاونی در زمینه مردمی این طرح همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم بیان کرد: استان قم در طرح نهضت ملی مسکن متعهد به ساخت ۸ هزار واحد مسکونی است که تسریع این امر به تأمین اعتبارات بانکی و متقاضیان بستگی دارد.

وی ابراز کرد: پیمانکاران از مردادماه سال گذشته مشغول ساخت و ساز واحدهای مسکونی هستند که خوشبختانه روند پیشرفت پروژه‌ها در حد مطلوبی قرار دارد.

وزیری راد عنوان کرد: استفاده از روش‌های نوین ساختمان سازی و به کار گیری افراد متخصص و ماهر در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن استان قم قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: نیروهای بومی و متخصص برای اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان قم از طریق انجمن صنفی کارگران معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اتباع مجاز در صورت عدم تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس قانون پیمانکاران می‌توانند آنها را به کار گیری کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *