0

نباید در انتصابات مدیران خوزستان دخالتی صورت بگیرد

نباید در انتصابات مدیران خوزستان دخالتی صورت بگیرد
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار خوزستان که در محل سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد اظهار کرد: ان‌شاءالله بتوانیم خود را مهیا کنیم، در نظام اسلامی آنگونه که مورد توجه امام ولی عصر (عج) است سربازی و خدمت کنیم.

وی بیان کرد: در مدت زمان ۲ سالی که خدمت استاندار سابق خوزستان بودیم، خدمات ارزشمندی ارائه کرد و شبانه روزی تلاش می‌کرد، یکی از نکات مثبت وی همفکری، مشورت و به کار بستن مشورت‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وقتی به سابقه فردی که به عنوان استاندار انتخاب شده نگاه می‌کنیم می‌بینیم هم انقلابی و هم متدین است، عَلَم و پرچم در دست وی است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه در عرصه میدان سخت‌ترین کار اجرا است، ادامه داد: همه ما تکلیف داریم به دولت خدمتگزار کمک کنیم، حضرت آقا نیز فرمودند تضعیف این دولت حرام شرعی است ما مطیع فرمان آقا هستیم لذا بر خود واجب می‌دانیم که دولتمردان را کمک کنیم زیرا موفقیت شما، موفقیت نظام، دلگرم کننده مردم و بیرون کننده یاس و نامیدی از جامعه است.

وی با اعلام اینکه یک استاندار به تنهایی نمی‌تواند کار کند، عنوان کرد: باید به او کمک کنیم، نباید در انتصاب مدیران دخالت داشته باشیم و بگوییم حتماً این شخص انتخاب شود زیرا این خلاف نظر حضرت آقا است.

به گفته نماینده ولی فقیه در خوزستان، در صحنه اجرا همه باید تلاش کنیم تا استاندار موفق شود زیرا موفقیت استاندار، موفقیت دولت و موفقیت دولت، موفقیت نظام است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *