0

راه ارتباطی روستای ویسرود شفت بازگشایی شد

راه ارتباطی روستای ویسرود شفت بازگشایی شد
بازدید 6

مهدی نقدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های شبانه روز گذشته و مسدود شدن چند ساعته راه ارتباطی روستای ویسرود به دلیل ریزش کوه اظهار کرد: با تلاش به موقع راهداران شهرستان این مسیر بازگشایی و تردد در این روستا در جریان است.

فرماندار شفت با بیان اینکه روستای ویسرود در محور امام زاده ابراهیم (ع) قرار دارد شب گذشته بر اثر ریزش کوه مسدود شده بود، افزود: این ریزش سبب شده بود مسیر ارتباطی روستا ویسرود حدود چند ساعت بسته شود که خوشبختانه ساعتی قبل بازگشایی انجام گرفت.

نقدی با تاکید بر اینکه بر اثر بارش شدید و طغیان رودخانه امام زاده ابراهیم پل آبنمای چوبر به زیر آب رفته بود، ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع راهداران این مسیر نیز باز می‌باشد.

راه ارتباطی روستای ویسرود شفت بازگشایی شد

فرماندار شفت از آماده باش نیروهای خدمات رسان در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ماشین آلات راهداری در نزدیکی پل آبنمای چوبر و بد آب مستقر شده تا انسدادی در محورها ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: از عوامل راهداری شفت، بنیاد مسکن و شورا و دهیاری روستای ویسرود بابت همکاری جهت بازگشایی سریع این محور قدردانی دارم

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *