0

دنیای کفر به‌دنبال قربانی کردن انسانیت و مقاومت است

دنیای کفر به‌دنبال قربانی کردن انسانیت و مقاومت است
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به قیام امام راحل (ره) علیه کاپیتولاسیون، اظهار کرد: حکمت قیام امام راحل (ره) علیه کاپیتولاسیون بدان جهت بود که مبارزات امام سه اصل مبارزه با استعمار خارجی، مبارزه با استبداد داخلی و دفاع از استقلال و اسلامیت کشور را هدف قرار داده بود.

وی با بیان اینکه این سه اصل در طول مبارزه حفظ شد، افزود: پدیده کاپیتولاسیون رویداد شومی بود که اضلاع سه گانه فلاکت استعمار خارجی، استبداد داخلی و وابستگی کشور را با خود داشت.

امام جمعه الوند با بیان اینکه یکی از مهمترین برکات انقلاب، نظام و جامعه اسلامی مان وجود سرمایه جوان مؤمن انقلابی است، تصریح کرد: با رشد و نموّ منطق و فرهنگ مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا و صف آرایی بخشی از امت اسلامی برابر رژیم سفاک صهیونیستی جهان با پدیدهای عجیب و شگفت انگیز مواجهه شد و آن بروز و ظهور جوانان مؤمن و مبارزی که بدنه اصلی رزمندگان مقاومت را در جبهه های لبنان، فلسطین و مدافعان حرم آل الله (ع) تشکیل میداد و شجاعانه و شهادت طلبانه در دشوارترین میادین نبرد حق علیه باطل روز به روز قدرتمندتر و ظفرمندتر میشوند و دشمن صهیونیستی را با آن همه توان و قدرت نظامی به زانو درآورده است.

وی تاکید کرد: این جوانان محصول صدور انقلاب اسلامی و آموزه عملیات های استشهادی بود که شهادت شهید فهمیده، مفتاح الباب آن بود.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: دو سال بعد در همان ایام شهادت شهید فهمیده در روز ۲۰ آبان ۶۱، شهید احمد قصیر جوان ۱۷ ساله لبنانی و از اعضای حزب الله لبنان با خودروی پر از مواد منفجره به یکی از ساختمانهای نظامی ارتش اسرائیل در شهر صور حمله استشهادی کرد و بیش از هفتاد نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند و این آغاز دوران استشهادی ها بود و شهید سیدحسن نصرالله احمد قصیر را امیرُ الاستشهادیین نامید.

وی بیان کرد: حوادث و رخدادهای این روزهای منطقه راهبردی غرب آسیا به ویژه در لبنان و فلسطین نشان میدهد دنیای کفر و استکبار تمام قد در پی قربانی کردن انسانیت و مقاومت برای حفظ رژیم گرگ صفت صهیونی است اما رزمندگان تربیت یافته در مکتب اسلام و شهادت با فداکاری، ایثارگری و حماسه آفرینی های بی نظیر و تاریخی، آمال و آرزوهای شیاطین این میدان را باطل خواهند ساخت و دور نخواهد بود روزی که این غده سرطانی اسرائیل از جغرافیای امت اسلامی ریشه کن شود.

امام جمعه الوند ادامه داد: علت شیطنت برخی کشورهای عربی در طرح ادعاهایی درباره جزایر سه گانه ایرانی را ایستادگی جمهوری اسلامی ایران پشت مقاومت و استمرار این حمایت ها باید دانست در نهایت آنچه میماند رو سیاهی برای این کشورها و دولت ها است چرا که متأسفانه امروز نسبت به امریکا و رژیم پلید و نامشروع صهیونیستی دچار وادادگی کامل و خاموشی هستند.

وی عنوان کرد: در شرایط فعلی منطقه و با وجود اینکه مردم کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در حال پشتیبانی از جبهه مقاومت هستند، مطرح کردن چنین موضوعاتی، انحراف افکار عمومی و ایجاد یک لایه ایمنی برای رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام مهدوی اضافه کرد: اهدای جواهرات زنان ایرانی به خط مقدم مقاومت یادآور بانوانی است در ایام دفاع مقدس در پشت جبهه ها همانند مردان در جهاد عظیم پشتیبانی و امداد حضور فعال داشتند و لذا عزیزان و مردم انقلابی الوند دست به دست هم بدهیم و به پویش ایران همدل بپیوندیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *