0

خودکشی نافرجام مرد آستارایی با حضور به موقع پلیس

خودکشی نافرجام مرد آستارایی با حضور به موقع پلیس
بازدید 5

سرهنگ مرتضی احدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی آقای ۴۳ ساله از روی ساختمان ۸ طبقه نیمه کاره در خیابان فارابی، بلافاصله مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل بلافاصله با هوشیاری وارد عمل شده و با شیوه‌های پلیسی و روانشناختی و با صحبت با فرد مذکور که درخواست حضور همسر و دختر خردسال خود را داشت با هماهنگی‌های لازم مقدمات حضور خانواده وی را در محل فراهم نموده و جوان ۴۳ ساله را که به دلیل اختلافات خانوادگی قصد پرت کردن خود از روی ساختمان را داشته از اقدام خود منصرف و با حضور نیروهای اورژانس اجتماعی با سلامتی به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا در پایان ضمن قدردانی از تلاش همکاران انتظامی، آتش نشانی و اورژانس اجتماعی این عمل نوع دوستانه و خدا پسندانه آنها، گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تأمین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *