0

سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ‌اند/ برقراری آرامش برای ۸۸ میلیون نفر

سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ‌اند/ برقراری آرامش برای ۸۸ میلیون نفر
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در همایش ملی امنیت اقتصادی گفت: امنیت و آرامش هزینه دارد. حفظ امنیت مرزها و برقراری آرامش برای جمعیت ۸۸ میلیونی کشور، کاری است که بدون ادعا و در اوج گمنامی توسط نیروهای مسلح انجام می‌شود.

وی امنیت را اساسی‌ترین موضوع برای هر جامعه دانست و افزود: اگر امنیت باشد، می‌توانیم به راحتی فعالیت‌های علمی، اجتماعی و سیاسی داشته باشیم. اگر مردان دیپلماسی ما در سازمان‌های بین‌المللی حضور پیدا کرده و حرف خود را می‌زنند، این به برکت امنیتی است که فراهم شد.

سردار رحیمی متولی اصلی امنیت را نیروهای مسلح و پلیس جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد و بیان داشت: پلیس در بخش‌های مختلف مکلف به برقراری امنیت مردم است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در ادامه خاطرنشان کرد: سلامتی و امنیت دو نعمتی هستند که اغلب از آنها غافل می‌شویم.

وی بیان کرد: دشمن ده‌ها فروند هواپیما به پرواز درآورده بود تا به ایران تعدی کند، اما وقتی با سد پدافند جمهوری اسلامی مواجه شد، پا پس کشید و نتوانست عرض اندام کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *