0

کشاورزی صنعتی و مدرن پاسخگوی نیاز جمعیت رو به رشد است

کشاورزی صنعتی و مدرن پاسخگوی نیاز جمعیت رو به رشد است
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان جهاد کشاورزی اردبیل اظهار کرد: امروزه کشاورزی صنعتی و مدرن می‌تواند پاسخگوی نیاز جمعیت رو به رشد باشد و این مهم با دانش و علم و فناوری به روز کشاورزی میسر می‌شود.

وی افزود: ترویج باید کاربرد عملی آنها را به کشاورزان با فنون و روش‌های مختص خود آموزش دهد و این امر باعث افزایش میزان تولید محصولات و تقویت اقتصاد و معیشت کشاورزان زحمتکش را در پی خواهد داشت.

امام جمعه اردبیل بیان کرد: مدیریت بهینه مصرف آب کشاورزی، افزایش میزان تولید محصولات گلخانه‌ای، بالا بردن سطح اطلاعات و توان علمی و عملی بهره برداران، بکارگیری مکانیزاسیون، استفاده از توان تحقیقاتی و پژوهشی محققین و اهمیت دادن به گسترش شرکت‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی می‌تواند بستر لازم برای توسعه پایدار و توانمند را در استان فراهم سازد.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: استان اردبیل علاوه بر اینکه قطب کشاورزی است قطب دامداری و دامپروری نیز هست و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی استان که وارثان سنگر سازان بی‌سنگر هشت سال دفاع مقدس هستند و سربازان خط تولید و امنیت غذایی محسوب می‌شوند باید تمامی سعی و اهتمام خود را هم در بخش زراعت و هم در بخش دام بکار گیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *