0

موضوع شهادت نیروهای انتظامی در سیستان و بلوچستان بررسی دقیق شود

موضوع شهادت نیروهای انتظامی در سیستان و بلوچستان بررسی دقیق شود
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سرگزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ششم آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: شهادت غیورمردان ارتش که در دفاع از مرزهای میهن اسلامی به شهادت رسیدند را تسلیت می گویم. همچنین شهادت نیروهای فراجا در سیستان وبلوچستان تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: یک عملیات ترکیبی از سوی رژیم صهیونیستی انجام شد و ۴ نفر از غیرمردان ارتش به شهادت رسیدند اما در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون ۷۰ نفر از نیروهای انتظامی به شهادت رسیده‌اند و باید علت این موضوع به صورت دقیق و روشن مشخص شود تا از تکرار آن جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چرا این موضوع یک بار برای همیشه حل نمی‌شود و به چه علت هر سال تعداد قابل توجهی از نیروهای مسلح ما در سیستان و بلوچستان به شهادت می رسند؟ باید به این موضوع ورود جدی شود.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید فرمانده فراجا به این موضوع ورود کند و در این زمینه گزارش دهد. اگر نیروی انتظامی کسری بودجه و امکانات دارد، مجلس و دولت باید کمک کنند تا این مشکل حل شود. شهادت افتخار است اما ما نباید به این سادگی جوانان خود را از دست دهیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *