0

کمک مهابادی‌ها به مظلومان غزه و لبنان به ۲.۵ میلیارد ریال رسید

کمک مهابادی‌ها به مظلومان غزه و لبنان به ۲.۵ میلیارد ریال رسید
بازدید 3

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عباسی روز یکشنبه در حاشیه آئین استقرار پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در مهاباد افزود: خیران این شهرستان دارای سابقه درخشان در مشارکت در امور خیریه بوده و اکنون نیز اقشار مختلف این شهرستان از پایگاه محل جمع آری کمک‌های مردمی استقبال خوبی داشته‌اند.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در پویش ایران همدل و دیگر پویش‌های مردمی حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان، اضافه کرد: با کمک و مدد الهی به زودی شاهد پیروزی محور مقاومت، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: امروز جهان شاهد جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و لبنان است که قلب همه آزادی‌خواهان دنیا را به درد آورده و شایسته است همه ما در با هر وسعت مالی کمک‌های خود را اهدا کنیم.

عباسی افزود: جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم جنگ زده در قالب پویش به وقت همدلی، با مشارکت اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران و اعضای خانه‌های هلال انجام می‌شود.

شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ برای کمک به مردم غزه و شماره ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ برای کمک به مردم لبنان در نظر گرفته شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *