0

۴ دستگاه ماشین آلات به دهیاری‌های بخش بندر ریگ واگذار شد

۴ دستگاه ماشین آلات به دهیاری‌های بخش بندر ریگ واگذار شد
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر عصر یکشنبه در این آئین گفت: امروز به منظور واگذاری ۴ دستگاه ماشین آلات عمرانی و حمل پسماند حوزه دهیاری‌ها در بخش ریگ شهرستان گناوه حضور یافته‌ایم.

سهراب امیری نژاد افزود: از تأکیدات دولت تقویت زیرساخت‌های دهیاری‌ها بوده است که در همین راستا در سال جاری ۱۹ دستگاه ماشین آلات دهیاری‌های استان که در حمل پسماند به آنها کمک می‌کند از سوی سازمان شهرداری و دهیاری‌های کشور به آنها واگذار شد.

وی گفت: علاوه بر آن ۴ دستگاه ماشین آلات سنگین که در حوزه راه سازی به دهیاری‌ها کمک می‌کند در استان واگذار شد که ۲ دستگاه از این ماشین آلات به دهیاری‌های بخش ریگ شهرستان گناوه تعلق گرفت که این نشان از تلاش دهیاران، بخشدار این بخش، فرماندار شهرستان و استاندار استان در توجه به کارهای عمرانی در روستاها و دهیاری‌ها بوده است.

۴ دستگاه ماشین آلات به دهیاری‌های بخش بندر ریگ واگذار شد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: از نکات مهم دیگر صورت گرفته در حوزه دهیاری‌ها بحث دستگاه اجرایی بوده است که دهیاران دستگاه اجرایی هستند و از این پس می‌توانند کارهای عمرانی دهیاری‌ها را انجام دهند.

وی گفت: همچنین ارتقا سطح درجه دهیاری‌ها در سطح استان صورت گرفته است تا بتوان با ارتقا سطح دهیاری‌ها به این آنها توجه و نقش مهمی را در توسعه روستاها ایفا کنند.

فرماندار گناوه در این آئین اظهار کرد: در سطح روستاهای شهرستان گناوه به ویژه بخش بندر ریگ کارهای بسیار خوب و ارزشمندی برای خدمت رسانی به مردم این روستاها در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، آموزشی، زیرساختی با همت و تلاش دهیاران، بخشدار و پشتیبانی استاندار انجام شده است.

محمد تقی صفری، افزود: در همین راستا و ادامه مسیر خدمت رسانی و ادای تکلیف به مردم نجیب و شریف شهرستان به ویژه در روستاها، با بررسی‌های میدانی نیاز به تجهیز ماشین آلات هم در زمینه بازسازی این وسایل و امکانات مورد نیاز حوزه عمرانی، راهداری در روستاها مورد نیاز بود که تصمیم بر نوسازی و تأمین ماشین آلات موردنیاز دهیاری‌ها گرفته شد.

وی با تاکید بر حمایت، تجهیز و تقویت دهیاری‌ها گفت: در راستای خدمت رسانی بهینه به روستاییان شهرستان و تجهیز دهیاری‌ها، امروز ۲ دستگاه لودر و ۲ دستگاه وانت نیسان در اختیار دهیاران سه روستای جزیره شمالی، چهار روستایی و مال محمود بخش بندر ریگ شهرستان گناوه قرار می‌گیرد و در آینده نیز ۲ دستگاه کمپرسی به دهیاران این بخش واگذار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *