0

اجرای ۱۱ طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین

اجرای ۱۱ طرح عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید ابیت اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یازده طرح عمرانی از محل اعتبارات ارزش‌افزوده در سطح مناطق عشایری این استان اجرا شده است.

وی افزود: این طرح‌ها شامل ۲۰۰ سرویس آب‌رسانی سیار به مناطق فاقد منابع آبی پایدار، بهسازی و بهداشتی سازی هفت دهانه چشمه، دو هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال آب از طریق لوله‌گذاری، خرید و نصب ۳۱ مترمکعب مخزن ذخیره آب در چهار منطقه در راستای تأمین آب بهداشتی و سالم و همچنین تسطیح و بهسازی و مرمت ۲۲ کیلومتر ایل راه عشایری و نیز خرید ۳۰ دستگاه پنل خورشیدی قابل‌حمل جهت تأمین برق موردنیاز عشایر است.

رئیس اداره امور عشایر استان قزوین گفت: برای اجرای این طرح‌های عمرانی ۲۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: با توجه به آمارگیری ناقص جمعیت عشایری در استان در سال ۸۷ متأسفانه فقط در دو شهرستان و به تعداد بسیار کم‌جمعیت عشایری ثبت و از اعتبارات ارزش‌افزوده برخوردار شده‌اند.

ابیت تصریح کرد: با اصلاح آمار جمعیتی عشایر استان و بهره‌مندی از اعتبارات بر اساس میزان جمعیت واقعی بتوان گام‌های مهمی در جهت رفع محرومیت‌زدایی از مناطق عشایری برداشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *