0

اعزام ۴۸۸ نیروی هلال احمر در یک ماه اخیر برای کمک به حادثه دیدگان

اعزام ۴۸۸ نیروی هلال احمر در یک ماه اخیر برای کمک به حادثه دیدگان
بازدید 6

قاسم غریب‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در مهر ماه امسال ۱۵۲ مورد حادثه توسط جمعیت هلال احمر گلستان پوشش داده شد.

وی افزود: از این تعداد ۹ مورد مفقودی، ۱۱۷ مورد ترافیکی، دو مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، دو مورد سیل وآبگرفتگی، سه مورد زمین لرزه، دو مورد محیط‌های آبی، یک مورد آسیب فیزیکی، ۱۰ مورد شهری یا فوریت پزشکی، سه مورد صنعتی و کارگاهی و سه مورد مراجعه حضوری بود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: طی یک ماه گذشته ۴۸۸ نیروی امدادی عملیاتی در قالب ۲۰۳ تیم به حادثه دیدگان خدمات امدادی ارائه دادند.

وی تعداد افراد حادثه دیده در این مدت را ۴۱۴ نفر اعلام کرد و یادآور شد :۲۴۱ نفر مصدوم شدند که ۱۱۰ نفر توسط جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

غریب آبادی تعداد کل افراد امدادرسانی شده را ۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: هشت نفر از مصدومان به صورت سر پایی خدمات دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: گرگان با ۳۳ حادثه، گالیکش با ۳۲ حادثه و کردکوی با ۱۷ حادثه جز سه شهرستانی بودند که در این مدت بیشترین حادثه را پوشش داده‌اند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *