0

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان جهاندیده و شاهرخی فر در ماهشهر

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان جهاندیده و شاهرخی فر در ماهشهر
بازدید 9

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان پدافند هوایی و نیروهای مسلح و خانواده معظم شهدا، مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سرگرد جهاندیده و گروهبانیکم شاهرخی فر از نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه پدافند هوایی ماهشهر در حال برگزاری است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت این شهدای گرانقدر گفت: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری تبریک ما به خانواده این شهیدان گرانقدر به خاطر تربیت چنین فرزندانی شجاع و دلیر و تسلیت بخاطر فقدان چنین مردان مجاهد و رشید است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی پاسخ مقتدرانه ای بخاطر گستاخی خود در حمله به حریم کشورمان خواهد دید ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزتمندی قرار دارد.

امام جمعه موقت اهواز نیز در این مراسم گفت: شهیدان ما در مسیر حضرت سیدالشهدا (ع) و نهضت عاشورا گام بر داشتند و در راه دفاع از میهن اسلامی فداکاری و ایثارگری کردند.

حجت الاسلام حاجتی افزود: در دوران دفاع مقدس به برکت ایثارگری‌های ملت ایران یک ذره از خاک مقدس کشورمان جدا نشد و امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *