0

پیام تبریک رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

پیام تبریک رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز جهانی کاردرمانی
بازدید 5

در پیامی دکتر محمد رئیس‌زاده، رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، روز جهانی کاردرمانی را به همکاران کاردرمانگر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی ایران، در متن این پیام آمده است:

به نام خدا

با رشد و توسعه نظام سلامت و توجه به پیشرفت‌های نوین در حوزه پژوهش و فناوری، رشته‌های علوم پزشکی جهش‌های چشمگیری داشته و گام‌های مؤثری در ارتقاء سلامت جامعه برداشته‌اند. کاردرمانی نیز به‌عنوان یکی از رشته‌های پیشرو در این مسیر، نقش ویژه‌ای ایفا کرده و خدمات گسترده‌ای را به نظام سلامت عرضه کرده است.

شعار امسال فدراسیون جهانی کاردرمانی، «کاردرمانی برای همه»، گواهی بر جایگاه و اهمیت این رشته در هر سه سطح نظام مراقبت سلامت است. کاردرمانی با توجه به تغییرات سبک زندگی بشر و چالش‌های ناشی از آن که باعث بروز انواع اختلالات جسمی و روانی-اجتماعی شده است، با اتکا به نظریات بنیادین خود، در جهت اصلاح و بهبود سبک زندگی جامعه قدم برداشته است.

فرارسیدن ۲۷ اکتبر، مصادف با ششم آبان‌ماه، روز جهانی کاردرمانی را به همه کاردرمانگران شریف و تلاشگر ایران عزیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. موفقیت و سلامت روزافزون شما را در مسیر خدمت به مردم و ارتقای سلامت جامعه از درگاه خداوند متعال خواستارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *