0

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی بسیجیان گرگان به جبهه مقاومت

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی بسیجیان گرگان به جبهه مقاومت
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار، محمود علیخانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه برنامه هفته استکبار ستیزی در گرگان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها همزمان با سراسر استان از روز ۸ آبان همزمان با سالروز شهادت محمدحسین فهمیده آغاز و تا روز ۱۳ آبان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این ایام بیش از ۲۵۰ برنامه عمومی در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود، افزود: ۴۸ برنامه هم به صورت ویژه در این ایام اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه گرگان از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی و مقاومت در سطح مدارس گرگان با محوریت بسیج دانش‌آموزی و معاونت پرورشی در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری یادواره ۱۷۵ شهید دانش‌آموز، پویش همکلاسی مهربان با محوریت حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، عطرافشانی گلزار شهدای دانش‌آموز گرگان با حضور دانش‌آموزان از برنامه‌های ایام ۱۳ آبان است.

وی راهپیمایی شکوهمند و ضد استکباری ۱۳ آبان را از مهمترین برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کرد و افزود: در این راهپیمایی دانش‌آموزان دیروز که در دفاع مقدس نقش آفرینی کرده بودند در کنار دانش‌آموزان امروز قرار خواهند گرفت و به میدان می آیند تا باری دیگر به دشمن ثابت کنند که ایران اسلامی همچنان ایستاده است.

علیخانی در ادامه اشاره‌ای هم به کمک ۵۰۰ میلیون تومانی بسیجیان گرگان به جبهه مقاومت کرد و افزود: این کمک‌ها علاوه بر پایگاه بسیج از طریق کمیته امداد و نهادهای مردمی جمع‌آوری می‌شود.

وی یادآور شد: در ۱۷ آبان توانستیم ۲۰۰ نفر از دانش آموزان گرگانی را به اردوهای راهیان نور اعزام کنیم که طی برنامه ریزی های انجام شده ۲۰۰ نفر دیگر هم در آذر ماه اعزام خواهند شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *