0

ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید مازندران

ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید مازندران
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در کل کشور است، اظهار کرد: این جشنواره در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با رویکرد ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ابراز امیدواری کرد با توجه به شعار امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، با تعامل دستگاه‌های اجرایی و بنگاه‌های اقتصادی شاهد حضور پررنگ جامعه کار و تولید استان در این جشنواره باشیم.

این مسئول بر ضرورت معرفی برترین‌های جامعه کار و تلاش به جامعه تاکید کرد و ادامه داد: اعتمادآفرینی، تقویت روحیه کار و تلاش بین نیروهای مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای تبادل و اشتراک‌گذاری اطلاعات، تجارت، دانش و مهارت‌های علمی و تجربی در جامعه کار و تولید از اهداف برگزاری این رویداد است.

باقری با اعلام اینکه مازندران سرشار از ظرفیت‌های بالقوه برای سرمایه‌گذاری و ایجاد شغل است و برای شکوفایی این ظرفیت‌ها باید همت جهادی و ترویج کار گروهی را مدنظر قرار داد خاطرنشان کرد: همه کارگران، گروه‌های کار و واحدهای فعال در سه بخش اقتصادی صنعت، خدمات و کشاورزی استان می‌توانند به سامانه اینترنتی https://emtenan.mcls.gov.ir/ مراجعه و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام تا یک آذر ادامه دارد عنوان کرد: علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مرکز استان به دبیرخانه جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌ها به ادارات تابعه مراجعه کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: جامعه کارگری و کارفرمایی خلاق و کار آفرین نقش ارزنده‌ای در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور دارد و باید نخبگان این قشر زحمتکش را که بار سنگینی برای پیشرفت همه جانبه کشور به دوش می‌کشند به مردم و جامعه معرفی کرد.

باقری در پایان گفت: انتخاب و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می‌گیرد و برگزیدگان طی مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان، در استان‌ها و در کشور تجلیل می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *