امام جمعه موقت کرمانشاه: حضور مردم در صحنه، مصداق جهاد در راه خداست
کرمانشاه – امام جمعه موقت کرمانشاه، با اشاره به آیات قرآن درباره جهاد و پایداری، تأکید کرد که حضور مستمر مردم در میدانها و اجتماعات، در پیشگاه الهی مصداق جهاد فیسبیلالله است.
امام جمعه دلگان: جنگ رسانهای دشمن را جدی بگیریم
دلگان- امام جمعه دلگان با هشدار نسبت به عملیات روانی دشمن برای خدشه در وحدت ملی، از رسانههای داخلی خواست نقاط ضعف را برجسته نکنند.
تمامی سدهای هرمزگان ورودی قابل توجهی دارند
بندرعباس-مدیرعامل شرکت آب منطقهای هرمزگان گفت: بحمدالله با بارشهای خوب دو روز اخیر همه سدهای هرمزگان ورودی دارند و سیلابهای قابل توجهی در حال ورود به سد است.
پایان انسداد موقت جادههای میامی؛ راهداران در کانون سیلاب مستقر شدند
میامی- رئیس اداره راه و شهرسازی میامی از بازگشایی تمام محورهای اصلی این شهرستان پس از سیلاب خبر داد و گفت: راهداران با آمادهباش کامل این محورها را بازگشایی کردند.
خیابان ها هر روز با حضور مردم شلوغ تر می شود
کاشمر- امام جمعه موقت کاشمر گفت: مردم ایران هوشیار و در میدان هستند و این میدان و خیابان ها هر روز شلوغ تر می شود.
آبگیری هفت میلیون مترمکعبی آب در سد استقلال میناب
میناب-فرماندار ویژه شهرستان میناب از آبگیری هفت میلیون مترمکعبی آب در سد استقلال در پی بارندگی های روز گذشته خبر داد.
وحدت داخلی و امنیت پایدار زمینه ساز دستیابی به اهداف اقتصادی است
قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: وحدت داخلی و امنیت پایدار زمینه ساز دستیابی به اهداف اقتصادی است.
امام جمعه عسلویه: مردم حضور خود را در میدان حفظ کنند
بوشهر- امام جمعه عسلویه با اشاره به نقش مردم در شرایط فعلی گفت: مردم حضور خود را در میدان حفظ کنند.
ماموستا مرادی: هیمنه آمریکا و اسرائیل در جنگها فرو ریخت
کرمانشاه - ماموستا ملا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهلسنت کرمانشاه گفت: هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲روزه و رخدادهای اخیر فرو ریخته و ملت ایران نماد استقامت است.
درخواست پزشکان ایرانی ساکن سایر کشورها برای حضور در ایران
معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی از درخواست پزشکان ایرانی ساکن سایر کشورها برای حضور در ایران به منظور خدمترسانی به مردم خبر داد.
تخریب یک بالگرد و ۳۵ آمبولانس اورژانس در جنگ رمضان
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: از ابتدای این جنگ تاکنون یک فروند بالگرد هوایی و ۳۵ دستگاه آمبولانس توسط دشمن تخریب شده است.
بمباران بیمارستانها؛ بیدفاعترین مکان امن بیماران!
مراکز درمانی را باید بیدفاع ترین مکان امن برای بیماران تلقی کرد که متأسفانه در جنگ اخیر، بارها مورد حمله دشمن آمریکایی صهیونی قرار گرفتهاند.