0

حمله هولناک شغال به ۱۰ شهروند در این شهرستان

حمله هولناک شغال به ۱۰ شهروند در این شهرستان
بازدید 35

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا فیروزیان اظهار کرد: با دریافت گزارش گزش شهروندان نوش آباد توسط شغال، همه مراجعه کننده‌گان به مرکز درمانی، در ساعت اولیه مراجعه و در طول شب درمان شدند.
وی افزود: تیم واکنش سریع واحد مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل از ساعت ۲۰ تشکیل شده و به شهر نوش آباد اعزام شد و با همکاری داوطلبان مردمی تا ساعت ۴ بامداد به گشت‌زنی پرداخت.
وی تصریح کرد: جلسه اضطراری به‌صورت حضوری و تلفنی با همکاری شبکه بهداشت، شهرداری نوش‌آباد، شهرداری آران و بیدگل، حوزه مقاومت بسیج نوش آباد و محیط زیست تشکیل شده و حیوان مشکوک تلف شده و طبق پروتکل بهداشتی دفن شد.
فیروزیان ضمن تشکر از همکاری شهروندان نوش‌آباد گفت: مرکز پیشگیری و درمان بیماری هاری در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل و گلابچی کاشان به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمت بوده و شماره ۰۳۱۵۴۷۰۶۸۰۶ بزای دریافت گزارش مردمی فعال است.
پیش از این یک فعال زیست محیطی گفت: قرار دادن پسمانده مواد غذایی، در کنار جاده‌ها و مناطق طبیعت‌گردی، حیات وحش را به این زباله ها جذب کرده و به تدریج آنها را به سمت مناطق مسکونی می‌کشاند.
حمید عمیدی نوش آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ریختن غذا در مسیر حرکت حیوانات وحشی، کار درستی نیست چون آنها عادت می‌کنند در روزهایی که آب و هوا هم مناسب شد، برای یافتن غذا به اطراف محیط زیست انسانی بیایند.
وی تصریح کرد: غذارسانی به حیات وحش در زمان سرما و به خصوص روزهای برفی، هرچند که نشان مهربانی و دلسوزی مردم است، اما این برخوردهای احساسی می‌تواند باعث مرگ حیوانات وحشی شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *