0

بیش از ۱۴ تن فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف در بیجار معدوم شد

بیش از ۱۴ تن فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف در بیجار معدوم شد
بازدید 44

هادی اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از تشدید کنترل و نظارت‌های بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران از ۱۹ اسفند ماه سال جاری طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی در سطح شهرستان آغاز شده است.
وی افزود: این نظارت‌ها بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، فروشگاه‌ها، خودروهای ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و کشتارگاه‌های دام و طیور و سایر اماکن فرآورده‌های دامی آغاز شده و تا ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
اسکندری تاکید کرد: در قالب این طرح اکیپ‌های بهداشت عمومی در دو شیفت کاری در ساعات اداری و غیر ادای با حضور و نظارت مستمر در سطح شهر اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش می‌کنند.
وی از کشف ۱۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف خبر داد و عنوان کرد: در نتیجه بازدیدهای مستمر از ابتدای سال جاری بیش از ۱۴ تن فرآورده‌های خام دامی غیر قابل مصرف و تاریخ مصرف گذشته کشف، ضبط و معدوم شده است.
رئیس شبکه دامپزشکی بیجار تاکید کرد: از از شهروندان درخواست می‌شود که فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه و در هنگام خرید به مهر و برچسب بهداشتی دامپزشکی و تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته بندی‌ها حتماً توجه نمایند.
اسکندری با بیان اینکه اکیپ ثابت شبکه دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره مستقر است، خاطر نشان کرد: شهروندان در شرایط مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۵۱۲ و یا تلفن ثابت ۳۸۲۲۳۹۹۱ به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *