0

محموله لوازم یدکی قاچاق در تنگستان توقیف شد

محموله لوازم یدکی قاچاق در تنگستان توقیف شد
بازدید 24

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز گذشته مأموران پاسگاه انتظامی عامری شهرستان تنگستان در اجرای طرح امنیت محله محور و مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی ادامه داد: مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو هزار و ۲۶۰ بسته رینگ و پیستون و سایر لوازم یدکی خودرو فاقد مدارک قانونی را کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
کشف ۵۵ رأس گوسفند قاچاق در دیلم
فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، مأموران انتظامی پلیس آگاهی شهرستان دیلم هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.
وی بیان داشت: در بازرسی از کامیونت، ۵۵ رأس گوسفند فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی کشف شد که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش احشام کشف شده بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.
سردار سوسنی افزود: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
توقیف موتور بیل مکانیکی در دشتستان
فرمانده انتظامی استان بوشهر ا اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و به ظن حمل کالای قاچاق آن را متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه موتور بیل مکانیکی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در همین ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *