0

طرح‌های جهاد کشاورزی در دیلم حمایت ویژه می‌شوند

طرح‌های جهاد کشاورزی در دیلم حمایت ویژه می‌شوند
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر و مدیران کل ادارات تابعه ضمن خیر مقدم و قدر دانی از زحمات مسئولان خدوم مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی اظهار کرد: در حوزه کشاورزی باید کارهایی انجام دهیم که زیرساخت‌ها برای کسانی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند آماده باشد چرا که باعث خود کفایی، ایجاد اشتغال و درآمد زایی خواهد شد.
فرماندار دیلم با اشاره به اینکه مرغوب ترین زمین‌های موجود در استان بوشهر مربوط به شهرستان دیلم و دشت لیروای است، افزود: بیش از ۱۳ رودخانه فصلی در شهرستان داریم که با ایجاد سد می‌توان آب مورد نیاز شهرستان را تأمین و با بحران کم آبی مبارزه کرد.

اسدی خاطرنشان کرد: افراز و سند دار کردن زمین‌های کشاورزی از دیگر کارهای خوب دولت سیزدهم در شهرستان دیلم است که تا کنون ۱۴ روستا زمین‌هایشان افراز و سند دار شده است.
محمد اسدی با توجه به تاکید استاندار بوشهر به اولویت دار بودن طرح‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۳ بیان داشت: شهرستان دیلم در حوزه اقتصادی آمادگی این را دارد که علاوه بر طرح‌های روتین گذشته، بر روی پرورش ماهی در قفس، دامداری، پرواربندی دام سبک و سنگین، پرورش جلبک و کشت گیاهان دارویی حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران این بخش داشته باشد.

وی گفت: در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم مجموعه جهاد کشاورزی را ویژه خواهیم دید و در بحث آبخیزداری، آبزی پروری، امور عشایر، دامپزشکی و تعاون روستایی حمایت خواهیم کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *