0

نظارت بهداشتی و شرعی ایام اربعین در بوشهر تقویت می‌شود

نظارت بهداشتی و شرعی ایام اربعین در بوشهر تقویت می‌شود
بازدید 23

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی صبح دوشنبه در نشست کمیته استانی نظارت بهداشتی و شرعی در ایام اربعین اظهار کرد: در خصوص تسهیل در فرآیند نظارت بهداشتی و شرعی در سطح شهرستان‌ها با همکاری نهادها و ادارات مرتبط در راستای تأمین و تضمین سلامت و حلالیت فرآورده‌های پروتئینی تاکید داریم.
وی اضافه کرد: اکیپ‌های عملیاتی دامپزشکی همچون دیگر ایام خاص نظیر عید نوروز، ماه مبارک رمضان و تاسوعا و عاشورا در ایام اربعین حسینی هم در دستور کار قرار دارد.
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر بیان کرد: در این طرح نظارتی از ظرفیت نیروهای آموزش دیده با همکاری سپاه به عنوان همیار بهداشتی استفاده خواهد شد.
وی افزود: سیاستگذاری، برنامه ریزی و راهبری در بحث نظارت بهداشتی و شرعی در ایام اربعین و آموزش‌ها و اطلاع رسانی لازم از طریق فضای مجازی در جهت آگاهی سازی عموم مردم و زائرین حسینی را مدنظر قرار داده ایم.
کمیته استانی نظارت بهداشتی و شرعی در ایام اربعین با حضور اعضای کمیته در ستاد و شهرستان‌ها به‌صورت وبینار در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان بوشهر برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *