0

پیشنهاد مدیران زنجیره شرکت دام و طیور کوروش برای مشارکت برد- برد

پیشنهاد مدیران زنجیره شرکت دام و طیور کوروش برای مشارکت  برد- برد
بازدید 31

مشارکت با زنجیره دام و طیور کوروش (KLP)، ریسک سرمایه‌گذاری را به بازی برد – برد تبدیل می‌کند.سرمایه‌گذاری خرد در صنعت دام و طیور به استناد اخبار  موضوعی است که در نگاه اول از ریسک بالایی برخورداراست و هر از گاهی اخباری نظیر؛ حرکت دومینوی مرگ در مرغداری‌ها فضا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما این یک روی سکه است و در روی دیگر سکه سرمایه‌گذاران به ویژه سرمایه‌گذاران خردی هستند که می‌توانند ریسک  را مدیریت کنند.به گفته علیرضا پورقربان، مدیر زنجیره استان مازندران شرکت دام و طیور کوروش (KLP) سرمایه گذاران خرد برای از بین بردن ریسک می‌توانند وارد زنجیره‌های استانی این شرکت شوند.به باور او: اولین مزیت بزرگی که همراه شدن با هر زنجیره‌ای دارد این است که ریسک را برای سرمایه‌گذار کوچک از بین می‌برد. به‌ نحوی که مرغدار هیچگونه ریسکی را متحمل نمی‌شود. برای مثال اگر قیمت مرغ پایین بیاید یا هر اتفاق دیگری بیفتد در میزان سود سرمایه‌گذار تاثیر ندارد. حتی اگر نوسانات قیمت مرغ باعث شود زنجیره زیان کند، این امتیاز برای مرغدار وجود دارد که سود قطعی خود را بگیرد.به گفته پورقربان امتیازات دیگری هم برای مرغداران وجود دارد، مثلا نیازی نیست سرمایه‌گذاری اولیه که شامل قیمت جوجه و قیمت دان است را انجام دهد، چون زنجیره دام و طیور کوروش هزینه این بخش از سرمایه‌گذاری را پرداخت می‌کند.مزیت سومی که مشارکت برای مرغداران کوچک دارد این است که فرصتی فراهم می‌شود که با زنجیره‌های بزرگ تمرین کنند. چون زنجیره‌ها تیم‌های پرورش، دامپزشکی و سایر تیم‌های لازم را دارند. مرغداران کوچک می‌توانند تمرین کنند تیم پرورش خود را تقویت کنند یا گسترش دهند و پس از خارج شدن از زنجیره قوی‌تر از قبل کار کنند. آخرین مزیت هم این است که مرغداران مراکز فروش مختلف را پیدا می‌کنند و حتی می‌توانند به تنهایی کار کنند.

Your browser does not support the video tag.

دانلود

همچنین هاشم فلاح مدیر زنجیره منطقه آذربایجان شرکت KLP در حاشیه سومین روز نمایشگاه ایران پلکس گفت: به نظر من بزرگترین تبلیغ مرغدارانی هستند که نتایج خوبی گرفته‌اند. وقتی مرغداری به اهداف مالی و عملکردی برسد بهترین تبلیغ است و دستوری نمی‌توان کار را پیش برد. درعین حال که تاکید می‌‌کنم ما تنها زنجیره فعال و پرکار کشور نیستیم و شرکت‌های پنجاه، چهل و سی ساله در صنعت طیور رقبای ما هستند، لازم است یاد‌آور شوم به واسطه گروه گلرنگ زیرساخت بزرگی فراهم شده اما ایجاد بخشی از زیرساخت نیاز به زمان دارد. مثلا شرکت دام و طیور کوروش چهار سال قدمت دارد و در منطقه آذربایجان فقط دو سال است فعال شده‌ایم، بنابراین از نظر زیرساخت فیزیکی همچنان نیازمند توسعه هستیم این در حالیست که از لحاظ زیرساخت علمی مشاوران و تیمی که فعالیت می‌کند، نقطه قوتی است که کار را جلو می‌برد و مزیت رقابتی ما محسوب می‌شود.فلاح در پایان گفت: در رابطه با نحوه اعلام آمادگی برای مشارکت با زنجیره KLP چندین راه ارتباطی داریم، اول بخش توسعه است که بصورت فعال با تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها ارتباط دارد و همچنین از صفحه رسمی وبسایت و شبکه های اجتماعی اطلاعات دقیق‌تری کسب نمایند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *