0

۷ هزار قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در کردستان واکسینه شدند

۷ هزار قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در کردستان واکسینه شدند
بازدید 27

فرزاد رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قلاده گذاری همزمان با واکسیناسیون سگ‌ها علیه بیماری هاری در استان کردستان انجام شد.
رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی دامپزشکی کردستان بیان کرد: اداره کل دامپزشکی استان کردستان بر اساس برنامه‌ریزی سالیانه انجام شده و در راستای کنترل بیماری هاری در جمعیت سگ‌های صاحب‌دار هر ساله نسبت به پوشش سراسری و رایگان واکسیناسیون علیه بیماری هاری اقدام می‌کند،
وی خاطرنشان کرد: این عملیات به صورت کاملاً رایگان و توأم با درمان ضد انگلی علیه بیماری کیست هیداتید انجام می‌شود.
رحمانی افزود: در سالجاری این اداره کل به منظور امکان ارزیابی بهتر واکسیناسیون هاری و تسهیل شناسایی بالینی سگ‌های واکسینه و ترغیب دامداران به همکاری بیشتر با اکیپ‌های مایه‌کوب دامپزشکی اعزامی به واحدهای اپیدمیولوژیک تحت پوشش، نسبت خرید بیش از ۱۰ هزار عدد قلاده مورد تأیید دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی کشور و توزیع در سطح شهرستان‌های تابعه استان اقدام کرده است. وی در پایان گفت: در چهار ماه نخست سال‌جاری بیش از ۷ هزاذ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری واکسینه شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *