0

واکسیناسیون علیه تب برفکی دام سنگین در روستای موکه

واکسیناسیون علیه تب برفکی دام سنگین در روستای موکه
بازدید 5

آرام بحری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اردوی جهادی کارشناسان دامپزشکی به روستای موکه برگزار و خدمات رایگان به بهره برداران این روستا ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات انجام شده در روستای موکه واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی در دام سنگین بود که به تعداد ۷۱ رأس انجام شد.

وی بیان کرد: سمپاشی جایگاه‌های دام این روستا به متراژ چهار هزار متر مربع و سمپاشی بدن دام‌ها از اقدامات انجام شده توسط این اردوی جهادی است که به روستای موکه اعزام شدند.

واکسیناسیون علیه تب برفکی دام سنگین در روستای موکه

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سقز واکسیناسیون هاری و قلاده گذاری پنج قلاده سگ صاحبدار، مشاوره بهداشتی جهت دامداران متقاضی، برگزاری کلاس آموزشی–ترویجی شناخت و راه‌های پیشگیری بیمارهای بروسلوز، شاربن، تب کریمه کنگو، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، هاری و اهمیت واکسیناسیون از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

بحری نصب و توزیع تراکت و پمفلت آموزشی و همچنین پایش و بیماری یابی در سطح واحد اپیدمیولوژیک روستایی را نیز از دیگر موارد انجام شده توسط تیم اردوی جهادی دامپزشکی شهرستان سقز در روستای موکه اعلام کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *