0

تقویت روحیه اسلامی و ناامیدی مستکبران نتیجه جمعه نصر بود

تقویت روحیه اسلامی و ناامیدی مستکبران نتیجه جمعه نصر بود
بازدید 3

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی تبریک ولادت امام حسن عسگری اظهار کرد: امام حسن عسگری مظهر ورع و وفاداری بودند و از هر عیبی به دور بود و محبوبیت امام عصر نیز اخلاق و معنویت امام است رازهای محبوبیت امام عصر (عج) اخلاق و معنویت است و عوامل زیبایی و مهمترین عامل آن تسلیم محض در برابر پرودگار عالم به عنوان متواضع‌ترین انسان در برابر خداوند و اقامه کننده امر الهی است و عامل رسیدن به آرامش توأم با معرفت که موجب آرامش جامعه و در واقع مظهر وقار و سکینه و آرامش است و در زمان حضرت امام عصر (عج) مردم به آرامش واقعی می رسند و دلسوزی به شیعه و مظهر اخلاق، عاطفه و مهربانی است چرا که ظهور حجت الهی موجب برکت و خوشحالی جهانیان و حتی مردگان عالم برزخ می‌شود و در آن روز مبارک عقل‌ها کامل و کینه‌ها از جامعه و قلب انسان‌ها زدوده می‌شود.

وی گفت: تقویت روحیه اسلامی و امید آفرینی جبهه مقاومت و یاس و ناامیدی جبهه مستکبران نتیجه جمعه نصر بود.

امام جمعه مشگین شهر با بیان اینکه هدف قرار دادن مقر موساد و لانه جاسوسی اسرائیل و پایگاه‌های مهم و حیاتی هوایی ضربه روانی بزرگی به رژیم غاصب صهیونیست بود و این نشان از نماد قدرت و عامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی و محور مقاومت شد و موجب خوشحالی ملت‌های آزادیخواه جهان شد.

وی با اشاره به اینکه قوام و دوام و آبروی جمهوری اسلامی با مردم و حضور مردم است افزود: این حضور عین نصر قرآن کریم است که باعث ایجاد در تغییر معادلات جهان شد و تکمیل عملیات وعده صادق ۲ اقامه نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری بود.

وی تاکید کرد: اگر بخواهیم برای محور مقاومت معمارهایی برشماریم، نخستین معمار آن ملت ایران، انقلاب اسلامی و رهبر گرانقدر آن است.

باوقار تصریح کرد: همه دنیا بداند بیداری اسلامی و جهانی بزرگ‌تر می‌شود، حزب‌الله و مقاومت خود را بازسازی خواهد کرد و به فضل خدا نسبت به گذشته، قوی‌تر ایفای نقش می‌کنند.

حجت الاسلام باوقار ضمن قدردانی از سپاه مقتدر و سرافراز و اقتدار آفرین و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که در خلق دومین حماسه عملیات وعده صادق افتخار آفریدند گفت: نیروهای مسلح کشور با انجام این عملیات، اعجاز حرکت خود را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

خطیب نماز جمعه از حضور مدیران سازمان بازرسی استان اردبیل در ایجاد میز خدمت در نماز جمعه قدردانی کرد و گفت: این حضور و حرکت ارزشمند و قابل تحسینی است و خواستار حضور سایر مدیران کل شد.

وی در پایان روز جهانی کودک، روز جهانی نابینایان، تربیت بدنی و دامپزشکی را تبریک گفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *