0

سرخابی‌ها برای مجوز حرفه‌ای مشکلی ندارند

سرخابی‌ها برای مجوز حرفه‌ای مشکلی ندارند
بازدید 39

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، مهدی تاج با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: خوشبختانه جامعه ورزش کشور هم پای سایر آحاد مردم در این راهپیمایی پرشور حضور پیدا کردند. من فکر می‌کنم امسال سال ویژه‌ای است و امیدوارم شاهد نابودی این رژیم غاصب کودک کش باشیم.
وی همچنین گفت: درباره نگرانی‌ها پیرامون صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: هر دو باشگاه از بابت مجوز حرفه‌ای مشکل جدی ندارند، اما آنها باید خودشان مدارک را بارگذاری کنند و تحولات را می‌دانند.
تاج با بیان اینکه مقامات فدراسیون فوتبال می‌توانند مدارک بارگذاری شده را ببینند، خاطرنشان کرد: مسوول مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال هم کارها را دنبال می‌کند و وزیر ورزش و جوانان اطلاع دقیقی از این مسئله دارد. او در سال ۱۴۰۳ چهار جلسه درباره مجوز حرفه‌ای داشت و برای برطرف شدن مشکلات استقلال و پرسپولیس اقدام می‌کند. فکر می‌کنم مشکل جدی وجود ندارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *