0

تاریخ خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد

تاریخ خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
بازدید 33

به گزارش اقتصاد آنلاین؛  یکی از مربیان مونتری که بسیار از رفتار مسی عصبانی به نظر می‌رسید، او را کوتوله جن‌زده‌ای که ظاهر شیطانی دارد خطاب کرد و همین موضوع باعث شد که بسیاری معتقد باشند که این ستاره آرژانتینی انگیزه بسیاری برای حضور در زمین در بازی برگشت دارد.
مارتینو در گفتگو با خبرنگاران در آستانه این بازی در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «وقتی مسئله کسی مثل مسی مطرح می‌شود، باید به سبک رقابتی که او از 16 یا 17 سالگی داشته است توجه کنید و بدانید که او نیاز به انگیزه مضاعف یا شرایط خاص ندارد. 
او قطعا به همین شکل رقابت خواهد کرد چون احساسش همین است و روزی که چنین احساسی نداشته باشد، از فوتبال خواهد رفت. او در همه شرایط، در هر لیگی و در بازی دوستانه یا سرنوشت‌ساز همین انگیزه را دارد. فکر نمی‌کنم که او جز با تمام توان و انگیزه به میدان برود. این چیزی است که ما از همه تیم انتظار داریم، نه فقط او.»

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *