0

بهره‌برداری از سه طرح ورزشی در کاشان

بهره‌برداری از سه طرح ورزشی در کاشان
بازدید 28

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، کیومرث محمدپور، امروز(جمعه، ۱۱خرداد) در آیین بهره‌برداری از دو طرح ورزشی اظهار کرد: تقویت و توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی، ورزشی از ضرورت‌های توسعه جامعه و زیست بوم زندگی شهری است که باید در برنامه‌های شهرداری مورد توجه قرار بگیرد.
وی افزود: زمین فوتبال چمن مصنوعی پارک لاله اولین طرحی بود که با مساحت ۱۵٠٠ متر مربع با صرف اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و امیدواریم با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان، منجر به آثار مثبت ورزش در زندگی و ایجاد نشاط اجتماعی شود.
به گزارش ایسنا، شهردار کاشان گفت: پیست اسب سواری مجموعه ورزشی جوان به مساحت ۱۳ هزار متر مربع دومین طرحی است که در آستانه فصل تابستان با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان به بهره برداری رسید و اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شد.
محمدپور افزود: پیست دوچرخه سواری مجموعه ورزشی جوان نیز سومین طرح ورزشی بود که با اعتبار پنج میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۱٠ هزار متر مربع به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی آن شامل زیرسازی، تعویض پل، نصب موانع ایمنی و آلاچیق، اصلاح تابلوهای شروع و پایان و بهسازی فضای سبز است.
وی تاکید کرد: پیشرفت و پویایی جامعه نیازمند تقویت روحیه امید است که بخشی از آن در حوزه فرهنگ، هنر و ورزش محقق می‌شود و تلاش می‌کنیم، با توسعه فضاهای ورزشی و فرهنگی، محیطی پرنشاط و سازنده برای شهروندان فراهم کنیم.
همچنین رئیس سازمان فرهنگی، ورزش و اجتماعی شهرداری کاشان گفت: پژوهش‌های علمی ثابت کرده است که توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی، گام مهمی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی است از این‌رو تمام ظرفیت‌های خود را در این حوزه به کار می‌گیریم.
محمدعلی فرجی افزود: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، بستر ارزشمندی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای فرزندان این جامعه است.
وی افزود: شهرستان کاشان، صاحب استعدادهای خوب فرهنگی و ورزشی است که باید شناسایی و تقویت شود که برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و هنری و تجلیل از برترین‌های این جشنواره با مشارکت نهادهایی مثل آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان در طول جشنواره اجرا می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *