0

حسینی: جام آفسایدها، مبارک پرسپولیس!

حسینی: جام آفسایدها، مبارک پرسپولیس!
بازدید 18

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال، پس از ناکامی آبی پوشان از دست‌یابی به جام قهرمانی لیگ برتر به خبرنگاران گفت: بردیم اما قهرمان نشدیم و قهرمانی را از ما گرفتند. از بازیکنان تشکر می‌کنم که با همه وجود تلاش کردند. آنها پای کار ایستادند، قراردادهای کمی بستند و رقم قراردادهای خودشان را کم کردند.
او ادامه داد: تنها تیمی هستیم که ۴۰ تا ۵۰ درصد از پول‌های سال گذشته ما باقی مانده و تنها تیمی هستیم که ۵۰ درصد قراردادهای امسال ما پرداخت نشده است. از بازیکنان تشکر می‌کنم که برای خوشحالی هواداران تلاش کردند و چیزی نگفتند. به خصوص از جواد نکونام تشکر می‌کنم که رهبر تیم بود و جلوی بسیاری از اتفاقات ایستاد.
حسینی که از عدم قهرمانی استقلال ناراحت بود ادامه داد: ۶۷ امتیاز گرفتیم و قهرمان واقعی لیگ هستیم. اگر نکونام نبود، استقلال پنجم یا ششم هم نمی‌شد. جام آفسایدها مبارک باشگاه پرسپولیس باشد و به امید خدا با آن خوش باشند. مردم شاید ۱۰ سال دیگر، خطاهای گرفته شده برای حریف و گل‌های آفساید این تیم را به یاد نیاورند. همه می‌گویند پرسپولیس ۱۰ جام آورده اما اینگونه نیست. به آنها جام هدیه کردند و یک بار هم جام اسنپی به پرسپولیس دادند. این جام مبارکشان باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *