0

افتخارآفرینی مهدی قایدی در امارات + عکس

افتخارآفرینی مهدی قایدی در امارات + عکس
بازدید 18

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ورزش سه، این فصل از رقابت‌های ادنوک لیگ با قهرمانی الوصل به پایان رسید و حالا نیز سایت رسمی فوتبال فانتزی امارات اقدام به انتشار برترین بازیکنان لیگ کرده که نام مهدی قایدی در رده دوم بازیکنانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند، دیده می‌شود.
فوتبال فانتزی از تقاضای زیادی بین هواداران لیگ امارات برخوردار است که تعداد آنها از چندین هزار شرکت کننده فراتر رفته است. هر شرکت کننده‌ای باید ترکیب مناسبی را برای شرکت در مسابقات انتخاب کند و با بودجه ۱۰۰ میلیون درهمی، لیست پانزده نفره‌ای از بازیکنان منتخب خود را به ثبت برساند.
بازیکن نیز با توجه به عملکرد خود در زمین امتیاز می‌گیرد، جایی که هافبک برای زدن گل پنج امتیاز و پاس گل سه امتیاز می‌گیرد و مدافع برای هر گلی که به ثمر برساند، ۶ امتیاز کسب می‌کند. دروازه‌بانان نیز بابت کلین‌شیت ۶ امتیاز کسب می‌کند در حالی که مهاجم به ازای هر گلی که به ثمر می‌رساند، ۴ امتیاز دریافت می‌کند و امتیازات دیگر بر اساس عملکرد و نتیجه مسابقه تقسیم می‌شود.
فابیو لیما که با الوصل به عنوان قهرمانی رسید، توانست با به ثمر رساندن هفده گل، بیشترین امتیاز را به دست بیاورد. او به طور کلی ۲۰۳ امتیاز را در فوتبال فانتزی کسب کرد.

پس از لیما، نام مهدی قایدی در رتبه دوم دیده می‌شود. ستاره ایرانی کلباء در این فصل دوازده گل را در لیگ به ثمر رساند و ۶ مرتبه نیز پاس گل داد و با کسب ۱۵۹ امتیاز در رتبه دوم برترین بازیکنان ادنوک لیگ در فوتبال فانتزی قرار گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *