0

حمله به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر

حمله به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر
بازدید 13

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، اسماعیل حلالی به اطلاعات آنلاین گفت: این روزها اخبار را می شنوم ولی نمی دانم در باشگاه پرسپولیس چه می گذرد. من از طرف خودم می گویم و به عنوان یک هوادار. به بدجایی می رویم. به قول علی آقا (پروین) که می گفت کمیته فنی و مدیر فنی کشک است، من می گویم عشق و علاقه در فوتبال ایران کشک است. اینها هر روز از علاقه می گویند ولی همه شعار است. پرسپولیس خاص است و خیلی ها را بزرگ کرده و حقی گردن ما دارد و اینها آن حق را نایده می گیرند و به هوادار اهمیت نمی دهند. یادشان می رود آن هواداری را که سکته کرد. اینها فقط دنبال قراردادشان هستند.
وی گفت: خدا شاهد است که ما در دوران حضورمان در پرسپولیس هزینه روزمره زندگی را نداشتیم ولی برای مطالبات خود حرف نمی زدیم؛ اصلا رویمان نمی شد حرف بزنیم. حرمت قائل بودیم. نمی دانم چرا هر روز یک خبر از آقای بیرانوند منتشر می شود. من به عنوان هوادار می گویم من با این شکل و شمایل قهرمانی نمی خواهم. من می خواهم کسانی بیایند که مردم لذت ببرند. این کاپ قهرمانی را نمی خواهم. فکر من این است اینها مرام ومعرفت را یاد بگیرند نه اینکه دائم از پول حرف بزنند. آخر مدیر برنامه چه می داند مکتب پرسپولیس چیست. اینها را خوشان را وسط می اندازند.
پیشکسوت پرسپولیس افزود: خیلی ها به من گفتند مگر تو برای اصل حجر هستی؟ من مگر فقط برای پول باید بازی کنم. آقای بازیکن، هوادار را اذیت نکن. آنقدر فیلم سینمایی بازی نکنید. می خواهید بروید فیلم بازی نکنید. آقای اوسمار چرا تا قهرمان شد مشکل خانوادگی پیدا کرد؟ اینها را همه پرسپولیس بزرگ کرد. همه این ستاره ها را با دو ماه تمرین می سازم. کدام این بازیکنان پرسپولیس فیکس تیم ملی بودند. بازیکنی که قهرمان لیگ می شود نباید در تیم ملی فیکس باشد؟ خب یک جای کارشان می لنگد.
حلالی در ادامه درباره جدایی احتمالی ترابی و اسماعیلی‌فر به «اطلاعات آنلاین» گفت: رفتن اینها هیچ ضربه ای به تیم نمی زند. دو ماه دیگر بهتر از اینها را می توان ساخت. لیگ سال قبل ما تمام معادلات را بهم زد. استقلال بدون تمرینات و اردوی پیش فصل و آن همه درگیری مدیرعامل و سرمربی تا آخرین لحظه داشت برای قهرمانی می جنگید. یعنی ببینید چقدر فوتبال ما بی برنامه است. اگر همه تیم ها درست عمل می کردند استقلال باید دهم می شد. پس فوتبال ما با تمام دنیا فرق دارد. ما راهی جز ساختن بازیکن نداریم. باید بسازیم که دیگر کسی برای تیم کلاس نگذارد. ما نمی توانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم و بازیکن سه میلیون دلاری بخریم. من هم الان دلواپس پرسپولیس هستم ولی این رفتارهای بازیکنان را نمی پسندم.
وی در پایان درباره نامشخص بودن سرمربی پرسپولیس گفت: داریم زمان را از دست می دهیم. یا باید مربی بزرگ خارجی بیاوریم مثل آقای برانکو که ماندگار باشد و یا اگر می خواهیم مربی در حد اوسمار بیاوریم سراغ داخلی برویم. ما مربیان جوانی داریم که می توانند کار کنند. مثلا آقای مهدی تارتار، حمید مطهری، محرم نویدکیا را داریم. همین آقای نویدکیا دیدید که چگونه آن تیم بحران زده را درست کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *