0

شکست دختران هندبال ایران برابر چک

شکست دختران هندبال ایران برابر چک
بازدید 10

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دختران هندبال ایران امروز پنج شنبه از ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه در جریان دیدارهایش از مسابقات قهرمانی جوانان جهان برابر جمهوری چک به میدان رفت و با نتیجه ۱۷ بر ۲۹ شکست خورد.
دختران هندبال ایران اکنون باید برای کسب رتبه ۲۷ یا ۲۸ با بازنده دیدار ازبکستان و چین‌تایپه دیدار کنند که این دیدار جمعه ۸ تیر انجام می‌شود.
شاگردان شافعیان در مرحله مقدماتی این مسابقات در گروه A با هلند، رومانی و برزیل همگروه بودند که مقابل هر سه تیم با اختلاف شکست خوردند. آنها با این سه شکست در رده آخر گروه قرار گرفتند.
تیم ایران در مرحله پرزیدنت کاپ در گروه یک قرار گرفت و با تیم‌های برزیل، تونس و شیلی، همگروه شد که برابر تونس شکست خورد ولی مقابل شیلی به برتری رسید. آنها برابر برزیل بازی نکردند و نتیجه دور مقدماتی حساب شد.
نتایج تیم ملی هندبال دختران در قهرمانی جوانان جهان:
ایران ۱۱ – ۳۴ هلند
ایران ۱۵ – ۳۳ رومانی
ایران ۲۲ – ۳۰ برزیل
ایران ۲۳ – ۲۶ تونس
ایران ۲۷ – ۲۵ شیلی
ایران ۱۷ – ۲۹ جمهوری چک
بیست‌وچهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان دختران جوان از ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار می‌شود. در این مسابقات ۳۲ تیم حضور دارند.
آسمان بدوی، فاطمه مریخ، شهرزاد نصوحی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده عشاقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده غصنفری، آروز بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگنه، محدثه شعبانی، غزاله مهری، هستی آرین‌فر ۱۶ بازیکن ایران در این مسابقات هستند.
نشمین شافعیان به عنوان مربی، مهدی رهبری مشاور فنی، نسترن ابریشم‌کار، فیزیوتراپ و شادی باقری، روانشناس، کادر فنی تیم ملی ایران را تشکیل می‌دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *