0

متلک تندوتیز خداداد عزیزی به قلعه‌نویی روی آنتن زنده

متلک تندوتیز خداداد عزیزی به قلعه‌نویی روی آنتن زنده
بازدید 9

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو ،امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران مدعی است که عده‌ای از افراد به علت کینه‌های شخصی و تسویه حساب‌هایی که با او دارند دست به انتقاد مغرضانه از عملکرد تیم ملی می‌زنند و با حب و بغض هم این کار را انجام می‌دهند. به همین دلیل از مجری شبکه ورزش درخواست کرد که در برنامه‌های‌شان کارشناسانی را بیاورند که نقدهای منصفانه از تیم ملی می‌کنند و تسویه حساب شخصی نمی‌کنند.
با این حال خیلی از افراد و فوتبال‌دوستان ایرانی با این درخواست قلعه‌نویی موافق نیستند و روی این موضوع متفق‌القول بودند که هر کارشناسی می‌تواند نظرش را بدهد و حق پذیرش یا مخالفت با مخاطب خواهد بود.
خداداد عزیزی هم یکی از این افراد است و در ویژه برنامه یورو 2024 شبکه ورزش واکنشی طعنه‌آمیز گفت: “از این به بعد صدا و سیما برای انتخاب کارشناس‌های خود با اعضای کادر فنی هماهنگ باشد و از آن‌ها نظر بخواهد!” مهاجم اسبق تیم ملی و دستیار سابق قلعه‌نویی همچنین گفت که آقای قلعه‌نویی خودش منتقد کارلوس کی‌روش بود و او را مرتبا نقد می‌کرد و این سوال را مطرح کرد که کارنامه کارلوس کی‌روش بهتر بود یا قلعه‌نویی؟ کدام‌یک تجربه بیشتری در سطح ملی و بین‌المللی داشتند؟!

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *