0

بیرانوند: فسخ قرارداد من کاملا قانونی است

بیرانوند: فسخ قرارداد من کاملا قانونی است
بازدید 11

به گزارش اقتصادآنلاین؛ علیرضا بیرانوند مدتی پس از قهرمانی با پرسپولیس در فصل اخیر، قراردادش را با قرمزها به طور یک‌طرفه فسخ کرد تا جنجال بزرگی را در ابتدای تابستان به وجود بیاورد.
این دروازه‌بان ملی‌پوش امروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر کرده و آن درباره جدایی‌اش از باشگاه توضیحاتی ارائه داده است. مشروح صحبت‌های او را در ادامه می‌خوانید:
* فسخ قرارداد من کاملا قانونی است
می‌خواستم بابت اتفاقاتی که در این یکی دو هفته برای من افتاد، چند دقیقه‌ای با شما صحبت کنم. با خودم گفتم اگر مستقیم با شما صحبت کنم خیلی بهتر است. می‌دانستم اگر بیشتر سکوت کنم برای جامعه فوتبال و ورزش خوب نیست. طی روزهای اخیر، در خصوص فسخ قراردادم با پرسپولیس اتفاقاتی برای من افتاد. به شما و همه مردم و هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌گویم که فسخ قرارداد من کاملا قانونی است و هیچ خلافی در فسخ قراردادم صورت نگرفته است. اتفاقی که دارد من را اذیت می‌کند فضای مجازی، مجریان و گزارشگران محترم و قلم به دستان رسانه‌های عزیز هستند که بخاطر اینکه بازدید و مخاطب زیادی داشته باشند، این کارها را می‌کنند و من این اجازه را نمی‌دهم.
* خط گرفتند که من را جلوی هواداران بگذارند
من کاری به رنگ لباس تیمم ندارم و ده دوازده سال است که در تیم ملی بازی می‌کنم، این مسائل بی‌احترامی به من است که این همه برای تیم ملی زحمت کشیدم. خوب نیست برای چیزهایی که نمی‌دانید بیش از حد عکس‌العمل نشان بدهید؛ آن هم برای صحبت‌ سایت‌ها و ادمین‌های مجازی که به نظرم همه خط گرفتند که من را جلوی هواداران بیاندازند. خوب نیست که اینطوری بخواهند بی‌احترامی کنند.
* افتخار می‌کنم دهاتی هستم
اتفاقاتی برای من افتاده که می‌گویند بیرانوند دهاتی و عشایر است، افتخار می‌کنم که دهاتی هستم، افتخار می‌کنم که عشایر هستم، افتخار می‌کنم که از عشایر به اینجا رسیده‌ام و بیشتر از همه افتخار می‌کنم که از عشایر آمدم و هیچ هزینه‌ای بابت این جایگاهی که دارم نکرده‌ام. همه می‌دانند که فقط با کمک مردم عزیزم و کمک بالا سری، که خیلی هوایم را دارد، به این جایگاه رسیدم و حتی هزار تومان هم بابت رسانه، ادمین و فضای مجازی هزینه‌ نکردم  که من را یک پله بخواهند بالاتر ببرند و به خودم بابت این همه اتفاقاتی که برایم افتاده افتخار می‌کنم.
* چرا بعد از فسخ هیچ تماسی نگرفتند
فسخ قرارداد من با پرسپولیس کاملا قانونی است، بر فرض مثال هم بگوییم که آقای بیرانوند مطالباتش را کاملا از پرسپولیس دریافت کرده، چرا بعد از فسخ قرارداد من هیچ کدام از اعضای هیات مدیره با من تماس نگرفتند که آقای بیرانوند شما که مطالبات را کامل گرفتید، چه شد که فسخ کردید؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *