0

سرمربی قطر: برای ایران برنامه خاصی داریم

سرمربی قطر: برای ایران برنامه خاصی داریم
بازدید 8

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ دو تیم ایران و قطر سه‌شنبه‌شب در دوبی به مصاف هم خواهند رفت.

مارکس لوپس، سرمربی تیم ملی فوتبال قطر، در نشست خبری قبل از بازی گفت: به خوبی به قدرت تیم ملی ایران آگاهیم و می‌دانیم که چه چیزی در انتظار ماست. برای از کار انداختن قدرت و نقطه قوت ایران برنامه خاصی داریم و می‌خواهیم بازی خوبی و رضایتبخشی را به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: بازی سختی در انتظار ماست و نهایت تلاشمان را به کار می‌گیریم تا عملکرد خوبی داشته باشیم. پیروزی برابر قزاقستان باعث شد تا شرایط خوبی در تیم به وجود بیاید و بازیکنان از نظر روحی در شرایط خوبی قرار دارند. می‌خواهیم از فضای خوب استفاده کنیم و این روند را ادامه بدهیم. به دنبال کسب پیروزی در دیدار برابر ایران هستیم تا روندمان را بهبود ببخشیم.

لوپس درباره انتقاد از سبک بازی قطر گفت: ما مجموعه خوبی از بازیکنان را در اختیار داریم. من مربی‌ای هستم که با انتقاد مشکلی ندارم به شرط اینکه انتقاد به تیمم کمک کند.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران از سه بازی قبلی خود هفت امتیاز کسب کرده و قطر ۴ امتیازی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *