0

پویش ملی سلامت در سال آینده هم اجرا می شود

پویش ملی سلامت در سال آینده هم اجرا می شود
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، روز سه شنبه در مراسم افتتاحیه نخستین همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت با خانواده و نظام ارجاع، گفت: امروز این همایش در شرایطی برگزار می‌شود که بعد از همه گیری کووید ۱۹، شاهد شکل گیری مهربانی جهانی هستیم.
وی افزود: برگزاری همایش‌های بین المللی در دوران پساکرونا زمینه گسترش و ارتقای برنامه‌های بهداشتی ملی و فراملی را مهیا کرده است.
دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت با خانواده و نظام ارجاع، هدف از اجرای این همایش را معرفی الگوی موفق جمهوری اسلامی ایران در زمینه پوشش همگانی سلامت عنوان و بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه پوشش همگانی سلامت و کمپین اجتماعی پویش ملی سلامت تجارب موفقی را پشت سر گذاشته است.
وی هدف از برگزاری پویش‌های ملی سلامت را کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های غیرواگیر و افزایش کیفیت زندگی مردم عنوان کرد و گفت: در پویش اخیر که دیابت و فشارخون هموطنان مورد آزمایش و سنجش قرار گرفت، ۴۶ میلیون نفر از جمعیت هدف مشارکت داشتند و این پویش در سال آینده با سنجش سایر ریسک فاکتورها تداوم خواهد داشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *