0

مساله تربیت فرزندان دغدغه اصلی خانواده‌ها است

مساله تربیت فرزندان دغدغه اصلی خانواده‌ها است
بازدید 51

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره آسمون، با بیان اینکه حوزه کودک و نوجوان در سال‌های گذشته به شدت مورد خدشه قرار گرفت، گفت: حذف معاونت تربیتی از مدارس و آموزش‌های مذهبی، موجب فاصله در سبک زندگی دینی نوجوان‌ها شده است.
وی افزود: از دوره نوجوانی و دوران بلوغ اگرچه برخی با صفات منفی مانند دوره خشم یاد می‌کنند اما روانشناسان معتقدند میل به ارتباط با خدا، ظلم ستیزی و عدالت طلبی از ویژگی‌های مهم این دوره است و هنر فضای مجازی باید تمرکز بر پرورش این استعدادها باشد.
خزعلی بخش عمده‌ای از دغدغه زنان و مادران را مساله تربیت فرزندان برشمرد و اظهار داشت: برای راحت کردن خاطر مادران نیازمند محتوای خوب برای نوجوانان هستیم و قطعاً یکی از خواسته‌های اصلی خانواده‌ها، ایجاد بستری برای دور شدن کودکان و نوجوانان از فضاهای مسموم است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های کاربر محور بسیار مهم است که نوجوان با یک طرح مساله درست، خودش به دنبال تولید محتوا رفته و مساله را حل کند.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور در سازمان ملل، جنبش تعهد به خانواده را مطرح کردند و ما نیازمند محتوا هستیم تا این جنبش را ادامه دهیم، متذکر شد: در دیدار با گروه‌های مختلف در نیویورک نیز دغدغه خانواده بسیار پررنگ بود و از ایران می‌خواستند که در این زمینه اقدام جدی داشته باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *