0

اعتماد به جوانان مسیر پیشرفت کشور را هموار می کند

اعتماد به جوانان مسیر پیشرفت کشور را هموار می کند
بازدید 38

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل صبح شنبه در آیین تجلیل از خادمان صراط نور و دوره راهیان نور دانشگاه محور بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: بزرگی کار بسیج دانشجویی در عرصه راهیان نور و همچنین کارهای تشکیلاتی و جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مبرهن است.
وی خاطرنشان کرد: دانشجویان امروز همان رزمندگان دیروز هشت سال دفاع مقدس بوده و ادامه دهنده راه رزمندگان اسلام هستند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: رشادت سربازان و فرماندهان در جبهه‌های جنگ چنان پرافتخار و عبرت‌آموز است که برای هرکس لازم هست در مناطق عملیاتی حضور یافته و از نزدیک نظاره‌گر اقدامات بزرگ آنان و همچنین با روحیه معنوی عظیمی که در آن مناطق وجود داشته آشنا شوند.
سردار محمدی اصل بیان کرد: بسیج دانشجویی باید در زمینه تبیین‌گری و دشمن‌ستیزی پیشگام باشد و با فعالیت‌ها در عرصه‌های تربیتی و فرهنگی سبب رشد ذهنی دیگران باشند.
وی با اشاره به اینکه این مسیر انقلابی و الهی پی‌ریزی شده تا تشکیلات بسیج دانشجویی را ادامه و ارتقا دهند، تصریح کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ «من از سپاه صد درصد راضی هستم، اما قانع نیستم» و من هم از شما دانشجویان توقع فعالیت و اثرگذاری بیشتر و متحول کننده‌ای دارم.
سردار محمدی اصل ادامه داد: راهیان نور چیزی را بازگو می‌کند که اگر ما بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم باید ماه‌ها و روزها گفت‌وگو داشته باشیم ولی باز هم وقت کم می‌آوریم زیرا فضا، رشادت، بزرگی و حال و هوای آن روزها را نمی‌توان با زبان بازگو کرد.
وی جنگ فعلی را در دنیا جنگ رسانه ها و فضای مجازی دانست و گفت: جنگ امروز فوق‌العاده گسترده و وسیع و خطرناک است چرا که این جنگ که ترکیبی از جنگ سایبری، شناختی و ادراکی است در واقع جنگ اعتقادی و معنوی است.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل فعالیت فضای مجازی و رسانه را یادآور شد و بیان کرد: دشمنان امروز در تلاش برای فریب مردم و تشویش اذهان عمومی و همچنین ایجاد اختلاف در جامعه و امت اسلامی‌اند، پس شایسته است همگی در تلاش باشیم با بصیرت و آگاهی کامل، خود را رشد دهیم.
سردار محمدی اصل تاکید کرد؛ این جوانان همان‌هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی جبهه حق علیه باطل شدند و از همین رو اعتماد به این جوانان مسیر توسعه و پیشرفت کشور را هموار خواهد کرد.
در ادامه این مراسم امیر معبودی مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل نیز با اشاره به فعالیت قرارگاه راهیان نور مرکزی دانشگاه فرهنگیان اردبیل اظهار کرد: برای اولین بار به صورت دانشگاه محور این مهم اتفاق افتاده است و بسیج دانشجویی در مسیر صعود و تحول انقلابی قرار دارد و باید در این راه به جوانان اعتماد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *