0

نام نویسی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در زنجان آغاز شد

نام نویسی کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در زنجان آغاز شد
بازدید 47

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی گفت: امسال شرکت در فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در راستای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با شعار «تابستونتو بساز» کلید خورده است.
وی با اشاره به مهمترین این برنامه‌ها، اضافه کرد: نقاشی و تصویرگری، فعالیت‌های علمی – مهارت زندگی، خبرنگاری و روزنامه‌نگاری، قصه‌گویی، کاردستی، نجوم – رباتیک، کارگاه شعر و داستان، خوشنویسی – سفالگری، عکاسی و پویانمایی، هنرهای نمایشی – موسیقی، آموزش‌های زبان انگلیسی و غیر انگلیسی از جمله این کارگاه‌هاست.
عیسی خانی افزود: این برنامه‌ها ویژه گروه‌های سنی «نوباوه» چهار سال به بالا، «نوخوان» هفت سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه کلاس‌ها و کارگاه‌های کانون یک فرصت برای توانمند سازی کودکان و نوجوانان است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها در کانون مبتنی بر افزایش دانش و مهارت جامعه هدف است.
عیسی خانی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های تابستانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۶ و ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۵ جهت هماهنگی و ثبت نام تماس حاصل بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *