0

مهمترین مصداق جهاد تبیین معرفی شخصیت امام راحل است

مهمترین مصداق جهاد تبیین معرفی شخصیت امام راحل است
بازدید 25

حجت الاسلام علی بدرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امام راحل ریشه‌های وحدت را در جامعه مستحکم کرد، گفت: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی متمایز در رفتار و کردار و یک الگوی کامل برای مسؤولان در نظام اسلامی است و باید زندگی این شخصیت بزرگ جهان اسلام مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و به عنوان الگو و سرمشقی برای تمام مردم و مسؤولان قرار گیرد.
امام جمعه موقت ساوه، عابد بودن، زاهد بودن، خضوع در برابر پروردگار، فیلسوفی بزرگ، فقیه، شخصیتی متفکر و کارشناسی صاحب نظر، مردمی، اهل عمل را از جمله ویژگی‌های امام خمینی عنوان کرد و گفت: او رهبر بزرگی بود که توده‌ها را به حرکت در می‌آورد و امت اسلامی را با خطابه‌هایش به یکتایی خدا و راه راست هدایت می‌کرد.
حجت الاسلام بدرخانی گفت: امام خمینی (ره) توانست با راهبردهای عملی و با راهبری اسلام اصیل، و تغییر نگرش نسبت به انسان و جامعه، در بعد نظری و عملی، نظام سلطه را با چالش‌های اساسی روبرو و آن را زمین‌گیر کند.
وی، احیای اسلام به عنوان مکتب جامع و جهانی، نفی نظام غرب محور، مبارزه با اندیشه جدایی دین از سیاست، مبارزه با نظام سلطه جهانی، تأکید بر وحدت اسلامی و تداوم انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری را از راهبردهای اساسی امام (ره) عنوان کرد.
امام جمعه موقت ساوه بر معرفی شخصیت امام خمینی تاکید کرد و گفت: تبیین اندیشه‌های حضرت امام (ره) برای آحاد مردم به ویژه نسل جوان ضروری است و باید این تعریف و تبیین در قالب‌های مختلفی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
حجت الاسلام بدرخانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید ویژه بر جهاد تبیین دارند، افزود: یکی از مهمترین مصادیق جهاد تبیین معرفی شخصیت امام راحل است که دشمن در تلاش است آن را به مردم بویژه نسل کنونی و آینده وارونه و بر اساس تمایلات منفی خود، معرفی کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *