0

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه همدان

برگزاری طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه همدان
بازدید 20

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای منویات رهبری برای استفاده از فضای معنوی بقاع متبرکه همه ساله همزمان با ایام تابستان و در راستای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی به همت اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان استفاده از ظرفیت معنوی بقاع متبرکه و آشنایی کودکان و نوجوانان و انس با فضای معنوی بقاع را از اهداف این طرح برشمرد و تصریح کرد: طرح نشاط معنوی امسال نیز همزمان با سراسر کشور بقاع متبرکه شاخص استان همدان برگزار می‌شود.
وی از برگزاری این طرح در ۲۸ بقعه متبرک و شاخص استان خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام این طرح از ۱۷ خرداد ماه در مراکز بقاع متبرکه، مراکز افق بقاع و ادارات اوقاف و امور خیریه در سراسر استان شروع شده و تا ۵ تیر ماه ادامه دارد.
حسینی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها با حضور ۳۵ مبلغ بومی و اعزامی شامل ۳۰ مبلغ بومی و ۵ مبلغ اعزامی از قم برگزار می‌شود افزود شروع کلاس‌ها از ابتدای تیر بوده و تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد.
وی کلاس‌های طرح نشاط معنوی را شامل، فرهنگی، ورزشی، قرآنی، هنری و… برشمرد و ابراز داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تفریحی و اردویی از برنامه‌های جانبی کلاسهای اوقات فراغت در طرح نشاط معنوی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *