0

اینستاگرام برای نوجوانان ۱۳ ساله ویدئوهای جنسی نمایش می‌دهد!

اینستاگرام برای نوجوانان ۱۳ ساله ویدئوهای جنسی نمایش می‌دهد!
بازدید 16

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، در هر ۲ تحقیق که از ژانویه تا آوریل سال جاری میلادی انجام شده بودند، حساب‌های کاربری تازه ایجاد و سن کاربر نیز ۱۳ سال ثبت شده بود. به نظر می‌رسد اینستاگرام در آغاز ویدئوهایی با محتوای جنسی اندک به کاربران نوجوان توصیه می‌کند. به حساب‌های کاربری که این ویدئوها را تماشا و ریلزهای دیگر را رد می‌کنند، محتواهای جنسی گسترده‌تری توصیه می‌شود.
در برخی از ریلزهای توصیه شده نیز از کاربران خواسته شده بود زیرپست کامنت بگذارند. همچنین به این کاربران به طور متوالی ویدئوهای جنسی نشان داده می‌شد. طبق این پژوهش حدود ۳ دقیقه طول کشید تا برای حساب کاربری ایجاد شده ریلزهای جنسی نمایش داده شود. پس از ۲۰ دقیقه تماشای این محتوا، بخش ریلزهای توصیه شده مملو از خالقان محتوایی جنسی می‌شد.
البته باید اشاره کرد نشریه وال استریت ژورنال و ادلسون همین تحقیق را در تیک تاک و اسنپ چت نیز اجرا کردند و متوجه شدند هیچ یک از این پلتفرم‌ها محتوای جنسی به حساب‌های کاربری نوجوان توصیه نمی‌کند.
وال استریت ژورنال همچنین براساس اسناد فاش نشده‌ای، مدعی است کارمندان متا مشکلات مشابهی را قبلاً نیز مشاهده کرده بودند. این اسناد مربوط به تحقیقات داخلی دقیق درباره تجربه مخرب برای کاربران نوجوان در اینستاگرام بوده است. کارمندان بخش ایمنی متا نیز قبلاً همین تست را انجام داده و به نتایج مشابهی دست یافته بودند.
با این وجود اندی استون سخنگوی شرکت در این باره به نشریه مذکور گفته است: این یک آزمایش مصنوعی است که با واقعیت استفاده نوجوانان از اینستاگرام همخوانی ندارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *